| 1 |
Kaynaştırmanın tanımı, kaynaştırma modelleri |
|
|
|
| 2 |
Özel gereksinimli çocuklar |
|
|
|
| 3 |
Kaynaştırmanın başarıya ulaşmasında, öğretmenlerin, normal öğrencilerin, kaynaştırma öğrencilerinin rolü ve hazırlanmaları. |
|
|
|
| 4 |
Kaynaştırmanın başarılı olmasında okul yönetiminin, kaynaştırma öğrencilerinin ve normal öğrencilerinin ailelerinin etkiler |
|
|
|
| 5 |
Kaynaştırmanın başarıya ulaşmasında fiziksel ortamın düzenlenmesi |
|
|
|
| 6 |
Okul öncesinde performans değerlendirme ve bireyselleştirilmiş eğitim planlarının hazırlanması |
|
|
|
| 7 |
Okul öncesinde öğretimin bireyselleştirilmesi ve öğretimsel uyarlamalar |
|
|
|
| 8 |
Okul öncesinde öğretimin bireyselleştirilmesi ve öğretimsel uyarlamalar |
|
|
|
| 9 |
arasınav |
|
|
|
| 10 |
Etkili sınıf yönetimi, problem davranışları tanılama, nedenlerini anlama, problem davranışları ile baş etme |
|
|
|
| 11 |
Etkili sınıf yönetimi, problem davranışları tanılama, nedenlerini anlama, problem davranışları ile baş etme |
|
|
|
| 12 |
Etkili sınıf yönetimi, problem davranışları tanılama, nedenlerini anlama, problem davranışları ile baş etme |
|
|
|
| 13 |
Doğal öğretim |
|
|
|
| 14 |
Dil ve konuşma beceriileri |
|
|
|
| 15 |
Dil ve konuşma beceriileri |
|
|
|