1 |
Organik ürünlerin konvansiyonel ürünlerden farklı yönlerinin pazarlama ve muhafaza açısından anlatılması |
|
|
|
2 |
Günümüz pazarlama anlayışı, üretim,satış ve pazarlama dönemleri |
|
|
|
3 |
Organik konvansiyonel ürünler pazarlamasını etkileyen tarımsal ve tarım dışı makro ve mikro faktörler |
|
|
|
4 |
Pazar bölümlendirme ve kriterleri |
|
|
|
5 |
Pazarlama araştırmaları, Organik ürünler için Pazar ve pazarlama araştırması yapma yöntemleri |
|
|
|
6 |
Pazarlama araştırmaları, Organik ürünler için Pazar ve pazarlama araştırması yapma yöntemleri |
|
|
|
7 |
Organik ürünlerde ürün çeşidi seçme,yeni ürün geliştirme süreci, ambalajlama, ulusal ve uluslararası mevzuatta ambalajlama ile ilgili maddele |
|
|
|
8 |
Organik ürünlerde ürün çeşidi seçme,yeni ürün geliştirme süreci, ambalajlama, ulusal ve uluslararası mevzuatta ambalajlama ile ilgili maddele |
|
|
|
9 |
AraSınav |
|
|
|
10 |
Organik ürünlerin taşıma ve depolama,ulusal ve uluslararası mevzuatta taşıma ve depolamaya ilişkin maddeler |
|
|
|
11 |
Organik ürünlerin fiyatlandırılması,fiyatlandırma yöntemleri |
|
|
|
12 |
Organik ürünlerin satışı,dağıtım ve satış kanalları, dağıtım kanallarında organik ürünlerin muhafazası |
|
|
|
13 |
Organik ürünlerin satışı,dağıtım ve satış kanalları, dağıtım kanallarında organik ürünlerin muhafazası |
|
|
|
14 |
Organik ürünlerin pazarlanması ve son dönemdeki gelişmeler ile ilgili dünyadan örnekler |
|
|
|
15 |
Genel tekrar-1 |
|
|
|
16 |
Genel tekrar-2 |
|
|
|