1 |
Housekeeper Raporu ile Oda Kontrolü Yapma |
Housekeeper Raporu ile Oda Kontrolü Yapma |
|
|
2 |
Vip Konuk, Konuk Taleplerini Yerine Getirme,Limitleri Belirleme |
Vip Konuk, Konuk Taleplerini Yerine Getirme,Limitleri Belirleme |
|
|
3 |
Sorunların Tespiti, Konuk folyolarındaki sorunların tespiti çözümleri |
|
|
|
4 |
Fazla rezervasyon, rezervasyon istatistikleri ve işlemsel çözümleri |
Fazla rezervasyon, rezervasyon istatistikleri ve işlemsel çözümleri |
|
|
5 |
Oda satış politikaları ve oda satış teknikleri |
|
|
|
6 |
Oda fiyatlandırması ve çeşitli fiyatlandırma yöntemleri |
Oda fiyatlandırması ve çeşitli fiyatlandırma yöntemleri |
|
|
7 |
Oda fiyatlandırması ve çeşitli fiyatlandırma yöntemleri,gelir yönetimi |
|
|
|
8 |
Gün sonu devir işlemleri öncesi yapılması gereken kontroller, gün sonu işlemleri |
Gün sonu devir işlemleri öncesi yapılması gereken kontroller, gün sonu işlemleri |
|
|
9 |
Ara sınav |
|
|
|
10 |
Raporlar |
|
|
|
11 |
Konuğun tesis içerisinde karşılaşabileceği sorunlar ve çözümleri |
|
|
|
12 |
Konuk beklentileri ve tipleri |
|
|
|
13 |
Oteldeki Doluluk Oranı |
|
|
|
14 |
Otelin gelirini artıracak yeni yöntemler |
|
|
|
15 |
Otelcilik alanında yeni uygulamalar |
|
|
|