Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Öğr. Gör. Murat Tekbalkan *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2023, Dönem: Bahar
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ-PRF.DR.YAVUZ ODABAŞI

Dersin İçeriği

Müşteri ilişkilerini geliştirme ve müşteri hizmeti, müşterilerle iletişim, Müşteriyi kazanma ve tutma, Müşteri ilişkililerinin ölçülmesi, Örgütsel kültür ve değişim.

Dersin Amacı

Müşteri tutma ;kazanma ve müşteri ilişkilerini ölçme gibi müşteri ile ilgili kavramları öğretme

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Müşteri ilişkileri kavramı 2 Müşteri ilişkilerinin yeni boyutları 3 Müşterilerle iletişim 4 Müşteri hizmetleri 5 Müşteri kazanma ve tutma 6 Müşteri şikayetleri 7 Kaybedilen müşterilerin kazanılması 8 Fokus grup görüşmeleri 9 Danışma panelleri 10 Müşteri ilişkileri anketi 11 İşletmelerde müşteri odaklı kültürün oluşturulması 12 Müşteri odaklı değişim yöntemleri 13 Örnek ve uygulamalar 14 Örnek ve uygulamalar
2 Müşteri ilişkileri kavramı 2 Müşteri ilişkilerinin yeni boyutları 3 Müşterilerle iletişim 4 Müşteri hizmetleri 5 Müşteri kazanma ve tutma 6 Müşteri şikayetleri 7 Kaybedilen müşterilerin kazanılması 8 Fokus grup görüşmeleri 9 Danışma panelleri 10 Müşteri ilişkileri anketi 11 İşletmelerde müşteri odaklı kültürün oluşturulması 12 Müşteri odaklı değişim yöntemleri 13 Örnek ve uygulamalar 14 Örnek ve uygulamalar
3 Müşteri ilişkileri kavramı 2 Müşteri ilişkilerinin yeni boyutları 3 Müşterilerle iletişim 4 Müşteri hizmetleri 5 Müşteri kazanma ve tutma 6 Müşteri şikayetleri 7 Kaybedilen müşterilerin kazanılması 8 Fokus grup görüşmeleri 9 Danışma panelleri 10 Müşteri ilişkileri anketi 11 İşletmelerde müşteri odaklı kültürün oluşturulması 12 Müşteri odaklı değişim yöntemleri 13 Örnek ve uygulamalar 14 Örnek ve uygulamalar
4 Müşteri ilişkileri kavramı 2 Müşteri ilişkilerinin yeni boyutları 3 Müşterilerle iletişim 4 Müşteri hizmetleri 5 Müşteri kazanma ve tutma 6 Müşteri şikayetleri 7 Kaybedilen müşterilerin kazanılması 8 Fokus grup görüşmeleri 9 Danışma panelleri 10 Müşteri ilişkileri anketi 11 İşletmelerde müşteri odaklı kültürün oluşturulması 12 Müşteri odaklı değişim yöntemleri 13 Örnek ve uygulamalar 14 Örnek ve uygulamalar
5 Müşteri ilişkileri kavramı 2 Müşteri ilişkilerinin yeni boyutları 3 Müşterilerle iletişim 4 Müşteri hizmetleri 5 Müşteri kazanma ve tutma 6 Müşteri şikayetleri 7 Kaybedilen müşterilerin kazanılması 8 Fokus grup görüşmeleri 9 Danışma panelleri 10 Müşteri ilişkileri anketi 11 İşletmelerde müşteri odaklı kültürün oluşturulması 12 Müşteri odaklı değişim yöntemleri 13 Örnek ve uygulamalar 14 Örnek ve uygulamalar
6 Müşteri ilişkileri kavramı 2 Müşteri ilişkilerinin yeni boyutları 3 Müşterilerle iletişim 4 Müşteri hizmetleri 5 Müşteri kazanma ve tutma 6 Müşteri şikayetleri 7 Kaybedilen müşterilerin kazanılması 8 Fokus grup görüşmeleri 9 Danışma panelleri 10 Müşteri ilişkileri anketi 11 İşletmelerde müşteri odaklı kültürün oluşturulması 12 Müşteri odaklı değişim yöntemleri 13 Örnek ve uygulamalar 14 Örnek ve uygulamalar
7 Müşteri ilişkileri kavramı 2 Müşteri ilişkilerinin yeni boyutları 3 Müşterilerle iletişim 4 Müşteri hizmetleri 5 Müşteri kazanma ve tutma 6 Müşteri şikayetleri 7 Kaybedilen müşterilerin kazanılması 8 Fokus grup görüşmeleri 9 Danışma panelleri 10 Müşteri ilişkileri anketi 11 İşletmelerde müşteri odaklı kültürün oluşturulması 12 Müşteri odaklı değişim yöntemleri 13 Örnek ve uygulamalar 14 Örnek ve uygulamalar
8 Müşteri ilişkileri kavramı 2 Müşteri ilişkilerinin yeni boyutları 3 Müşterilerle iletişim 4 Müşteri hizmetleri 5 Müşteri kazanma ve tutma 6 Müşteri şikayetleri 7 Kaybedilen müşterilerin kazanılması 8 Fokus grup görüşmeleri 9 Danışma panelleri 10 Müşteri ilişkileri anketi 11 İşletmelerde müşteri odaklı kültürün oluşturulması 12 Müşteri odaklı değişim yöntemleri 13 Örnek ve uygulamalar 14 Örnek ve uygulamalar
9 Müşteri ilişkileri kavramı 2 Müşteri ilişkilerinin yeni boyutları 3 Müşterilerle iletişim 4 Müşteri hizmetleri 5 Müşteri kazanma ve tutma 6 Müşteri şikayetleri 7 Kaybedilen müşterilerin kazanılması 8 Fokus grup görüşmeleri 9 Danışma panelleri 10 Müşteri ilişkileri anketi 11 İşletmelerde müşteri odaklı kültürün oluşturulması 12 Müşteri odaklı değişim yöntemleri 13 Örnek ve uygulamalar 14 Örnek ve uygulamalar
10 Müşteri ilişkileri kavramı 2 Müşteri ilişkilerinin yeni boyutları 3 Müşterilerle iletişim 4 Müşteri hizmetleri 5 Müşteri kazanma ve tutma 6 Müşteri şikayetleri 7 Kaybedilen müşterilerin kazanılması 8 Fokus grup görüşmeleri 9 Danışma panelleri 10 Müşteri ilişkileri anketi 11 İşletmelerde müşteri odaklı kültürün oluşturulması 12 Müşteri odaklı değişim yöntemleri 13 Örnek ve uygulamalar 14 Örnek ve uygulamalar
11 Müşteri ilişkileri kavramı 2 Müşteri ilişkilerinin yeni boyutları 3 Müşterilerle iletişim 4 Müşteri hizmetleri 5 Müşteri kazanma ve tutma 6 Müşteri şikayetleri 7 Kaybedilen müşterilerin kazanılması 8 Fokus grup görüşmeleri 9 Danışma panelleri 10 Müşteri ilişkileri anketi 11 İşletmelerde müşteri odaklı kültürün oluşturulması 12 Müşteri odaklı değişim yöntemleri 13 Örnek ve uygulamalar 14 Örnek ve uygulamalar
12 Müşteri ilişkileri kavramı 2 Müşteri ilişkilerinin yeni boyutları 3 Müşterilerle iletişim 4 Müşteri hizmetleri 5 Müşteri kazanma ve tutma 6 Müşteri şikayetleri 7 Kaybedilen müşterilerin kazanılması 8 Fokus grup görüşmeleri 9 Danışma panelleri 10 Müşteri ilişkileri anketi 11 İşletmelerde müşteri odaklı kültürün oluşturulması 12 Müşteri odaklı değişim yöntemleri 13 Örnek ve uygulamalar 14 Örnek ve uygulamalar
13 Müşteri ilişkileri kavramı 2 Müşteri ilişkilerinin yeni boyutları 3 Müşterilerle iletişim 4 Müşteri hizmetleri 5 Müşteri kazanma ve tutma 6 Müşteri şikayetleri 7 Kaybedilen müşterilerin kazanılması 8 Fokus grup görüşmeleri 9 Danışma panelleri 10 Müşteri ilişkileri anketi 11 İşletmelerde müşteri odaklı kültürün oluşturulması 12 Müşteri odaklı değişim yöntemleri 13 Örnek ve uygulamalar 14 Örnek ve uygulamalar
14 Müşteri ilişkileri kavramı 2 Müşteri ilişkilerinin yeni boyutları 3 Müşterilerle iletişim 4 Müşteri hizmetleri 5 Müşteri kazanma ve tutma 6 Müşteri şikayetleri 7 Kaybedilen müşterilerin kazanılması 8 Fokus grup görüşmeleri 9 Danışma panelleri 10 Müşteri ilişkileri anketi 11 İşletmelerde müşteri odaklı kültürün oluşturulması 12 Müşteri odaklı değişim yöntemleri 13 Örnek ve uygulamalar 14 Örnek ve uygulamalar
15 Müşteri ilişkileri kavramı 2 Müşteri ilişkilerinin yeni boyutları 3 Müşterilerle iletişim 4 Müşteri hizmetleri 5 Müşteri kazanma ve tutma 6 Müşteri şikayetleri 7 Kaybedilen müşterilerin kazanılması 8 Fokus grup görüşmeleri 9 Danışma panelleri 10 Müşteri ilişkileri anketi 11 İşletmelerde müşteri odaklı kültürün oluşturulması 12 Müşteri odaklı değişim yöntemleri 13 Örnek ve uygulamalar 14 Örnek ve uygulamalar
16 Müşteri ilişkileri kavramı 2 Müşteri ilişkilerinin yeni boyutları 3 Müşterilerle iletişim 4 Müşteri hizmetleri 5 Müşteri kazanma ve tutma 6 Müşteri şikayetleri 7 Kaybedilen müşterilerin kazanılması 8 Fokus grup görüşmeleri 9 Danışma panelleri 10 Müşteri ilişkileri anketi 11 İşletmelerde müşteri odaklı kültürün oluşturulması 12 Müşteri odaklı değişim yöntemleri 13 Örnek ve uygulamalar 14 Örnek ve uygulamalar