Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Öğr. Gör. Murat Yavuz Öğr. Gör. Murat Yavuz *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2023, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ ANADOLU ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

Dersin İçeriği

Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramı, Tanımı, Gelişimi ve Özellikleri, Müşteri İlişkileri Yönetimi Bileşenleri ve Modelleri, Müşteri İlişkileri Yönetimine Geçiş ve Uygulama Süreci, Müşteri İlişkileri Yönetiminin Unsurları, Müşterilerle İletişim ve Değer Yaratmak, Müşteri Kazanma, Elde Tutma ve Müşteri Yaşam Boyu Değeri Oluşturma, Müşteri İlişkileri Yönetiminde Taraflarla İlişkiler, Müşteri İlişkileri Yönetiminin Diğer Kavramlarla Olan İlişkisi, Müşteri İlişkileri Yönetimi ve E-Ticaret, Müşteri İtirazları Ve Şikâyet Yönetimi, MİY’de Başarısızlık Nedenleri, Satış Yönetimi, Müşteri İlişkileri Yönetimi Sektör Uygulamaları, Müşteri İlişkileri Yönetiminin Ölçülmesi ve Yatırımın Geri Dönüşü (ROI)

Dersin Amacı

Günümüz rekabet koşullarında öğrencinin, müşteri değeri yaratmak, değeri süreklileştirme, memnuniyetini ölçme tekniğini öğrenmesi ve müşteri şikayetlerini yönetebilmesini amaçlar.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Müşteriler ile iletişim kurmak 1. HAFTA_MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ_ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ.pdf
2 Müşteriler ile iletişim kurmak 2. HAFTA_MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ_ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ.pdf
3 Müşterilerin sınıflandırılmasına yardımcı olmak 3. HAFTA_MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ_ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ.pdf
4 Müşterilerin sınıflandırılmasına yardımcı olmak Online tüketici davranışları ile ilgili bilgileri yorumlamak 4. HAFTA_MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ_ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ.pdf
5 Online tüketici davranışları ile ilgili bilgileri yorumlamak 5. HAFTA_MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ_ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ.pdf
6 Geleneksel tüketici davranışları ile ilgili bilgileri yorumlamak 6. HAFTA_MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ_ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ.pdf
7 Geleneksel tüketici davranışları ile ilgili bilgileri yorumlamak Randevu düzenlemek ve izlemek 7. HAFTA_MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ_ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ.pdf
8 Randevu düzenlemek ve izlemek Müşteriyi ağırlamak 8. HAFTA_MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ_ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ.pdf
9 Müşteri değeri yaratmak konusunda katkı sağlamak
10 Ara Sınav 10. HAFTA_MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ_ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ.pdf
11 Müşteri memnuniyetinin ölçümüne katkı sağlamak 11. HAFTA_MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ_ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ.pdf
12 Müşteri memnuniyetinin ölçümüne katkı sağlamak 12. HAFTA_MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ_ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ.pdf
13 Müşteri şikayetleri yönetimine katkı sağlamak 13. HAFTA_MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ_ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ.pdf
14 Müşteri şikayetleri yönetimine katkı sağlamak 14. HAFTA_MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ_ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ.pdf