Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Öğr. Gör. Seval Bilgin *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2024, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Albayrak, T., & Aksoy, Ş. (2008). Tüketici davranışında temel yaklaşımlar. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 3, 1–19. Koç, E. (2012). Tüketici davranışı ve pazarlama stratejileri: Global ve yerel yaklaşım. İstanbul: Seçkin.

Dersin İçeriği

Pazarlama temel kavramları ve stratejileri, Çağdaş Pazarlama Anlayışınde Tüketim, Tüketici Tipleri, Tüketici davranış Modeli, Tüketici psikolojik, sosyolojik, sosyo- psikolojik etkileri, Tüketiciyi etkileyen diğer faktörler, Kültür ve Yaşam Tarzı, Tüketici Satın alma Karar Süreci, Satın alma Sonrası Davranışlar,

Dersin Amacı

İşletmelerin stratejilerini doğru yapılandırmak amaçlı tüketici davranışlarını doğru tanımlamak. Teorik ve uygulamalı örnek olay çalışmaları ile stratejik anlamda tüketici davranışlarını anlamak ve doğru değerlendirmektir.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Tüketici davranışı kavramı ve disiplinlerarası yaklaşım tuketicidavranislari.pdf
2 Tüketici Davranışının pazarlamadaki yeri ve önemi tuketicidavranislari.pdf
3 Karar Vericiler Olarak Tüketiciler: Alışveriş, Satın Alma ve Değerlendirme tuketicidavranislari.pdf
4 Karar Vericiler Olarak Tüketiciler: Alışveriş, Satın Alma ve Değerlendirme tuketicidavranislari.pdf
5 Tüketici Davranışında Bireysel Etkiler tuketicidavranislari.pdf
6 Tüketici Davranışında Bireysel Etkiler tuketicidavranislari.pdf
7 Tüketici Davranışında Kültürel Etkiler tuketicidavranislari.pdf
8 Tüketici Davranışında Kültürel Etkiler tuketicidavranislari.pdf
9 Ara sınav tuketicidavranislari.pdf
10 Tüketici Davranışında Grup Etkileri tuketicidavranislari.pdf
11 Tüketici Satın Alma Karar Süreci tuketicidavranislari.pdf
12 Tüketici Satın Alma Karar Süreci tuketicidavranislari.pdf
13 Dijital Çağ ve Tüketici Davranışına Etkileri tuketicidavranislari.pdf
14 Dijital Çağ ve Tüketici Davranışına Etkileri tuketicidavranislari.pdf
15 Genel Tekrar
16 Genel Tekrar