Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Saime Şeyma Danayiyen Saime Şeyma Danayiyen *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2023, Dönem: Bahar
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Konu anlatımı, Tartışma, Soru-Yanıt, Grup Çalışması, Uygulama - Alıştırma, Sorun/Problem Çözme, Beyin Fırtınası, Rapor Hazırlama ve Sunma

Dersin İçeriği

İletişim, pazarlama iletişimi ve reklam kavramları, reklam ortamları ve özellikleri, reklamın işleyiş süreci ve reklam etki modelleri, reklam kampanyalarının biçimlendirilmesi, reklam kampanyalarının planlanması üzerinde etkili olan unsurlar, reklam ajansları, medya ajansları, reklamcılıkla ilgili sektörel kuruluşlar, reklam ve etik, reklamcılıkta denetim mekanizmaları ders kapsamı içerisindedir.

Dersin Amacı

Reklamcılıkla ilgili temel kavramlar, bir reklam kampanyasının oluşum aşamaları, reklam ortamlarına göre üretim sürecine genel bir bakış ve temel bilgilerin aktarılması amaçlanmaktadır.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Genel olarak pazarlama kavramı https://pazarlamasyon.com/gectigimiz-yillardan-10-harika-deneyimsel-pazarlama-or
https://www.loom.com/share/a6cb8281f4ae4efebe43eabab9c825ff
2 Genel İşletmecilik kavramaları https://www.loom.com/share/8afe537b1dcb46a0bc20dd62a5857c93
İşletmecilik ve Yönetimle İlgili Temel Kavramlar.pdf
3 Temel ekonomik göstergeler ve analizi https://www.loom.com/share/8afe537b1dcb46a0bc20dd62a5857c93
4 Pazarlama Faaliyetlerinin yönetimi https://www.loom.com/share/408368e3a3e14219b55dfcc8de84ad1e
8pazarlama-ilkeleri-ve-yonetimi.pdf
5 Piyasa ve meslek ahlakı, örnekler, https://www.loom.com/share/3c69d0e642054644a003dbca6d8df07c
meslek ahlakı.pdf
6 Etkili pazarlama yöntemleri https://creatorden.com/markalar-icin-en-etkili-10-pazarlama-stratejisi-bolum-2/
7 Etkili pazarlama yöntemleri http://www.yeniisfikirleri.net/etkili-pazarlama-yontemleri/
8 Pazarlamada araştırma raporları düzenleme https://www.loom.com/share/e602a761b79f4f9aab442e96a55a41be
9 ARA SINAV
10 Reklam Kampanyası Aşamaları: Medya Planlama Stratejisinin Belirlenmesi, Reklam Bütçesinin Belirlenmesi https://www.dijitalajanslar.com/tum-zamanlarin-en-iyi-12-reklam-kampanyasi/
https://pazarlamasyon.com/rekabette-citayi-yukselten-7-reklam-kampanyasi/
11 Pazarlama faaliyetlerinin etkinliğinin ölçülmesi pazarlamada-yeni-trendler.pdf
12 Uluslararası şirketlerde pazarlama faaliyetleri https://www.loom.com/share/1129534020a94723bb93263dfafc7ace
https://pazarlamaturkiye.com/deneyimsel-pazarlamada-7-basarili-ornek/
13 Pazarlama sektöründe kullanılan paket programlar https://blog.euromsg.com/pazarlama-otomasyonunda-en-cok-kullanilan-8-program/
https://www.loom.com/share/472822679ef04dda9394411b15f03070
14 Pazarlama sektöründe örnek uygulamalar https://pazarlamaturkiye.com/deneyimsel-pazarlamada-7-basarili-ornek/
15 Güncel pazarlama tartışmaları https://meet.google.com/mqn-iuiq-jcd?hs=122&authuser=1