Yıl: 2024, Dönem: Bahar
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Pazarlamanın konusu ve kapsamı, Pazarlamayı etkileyen mikro ve makro çevre faktörleri, Pazar bölümlendirme kavramı, Pazarlamanın 4P'si, Uluslararası pazarlama.
Dersin İçeriği
A) İsmet Mucuk (2006). Türkmen Kitabevi. İstanbul B) Remzi Altunışık, Ömer Torlak, Şuayip Özdemir (2012). Değişim Yayınları. İstanbul
Dersin Amacı
Bu dersin amacı, öğrencilere pazarlamanın temel kavramlarını öğreterek, bu kavramlar arasındaki ilişkilerin incelenmesi, pazarlama yönetimi uygulamalarının işletme yönetiminde nasıl gerçekleştiğini göstermek ve örnek olaylar yardımı ile pazarlama yönetimi becerisinin kazandırılmasıdır.