1 |
Yaratıcılığın tanımı, Yaratıcı düşünmeyi açıklayan kuramlar |
|
|
|
2 |
Sanatın ve görsel sanatın tanımı, işlevi ve amaçları, sanat eğitiminin tarihi. |
|
|
|
3 |
Sanat eğitiminin okul öncesindeki yeri ve önemi, çocuklarda görsel algının gelişimi |
|
|
|
4 |
Yaratıcılığın boyutları |
|
|
|
5 |
Okul öncesi program yaklaşımlarında sanat eğitimi (Montessori, Reggio, High Scope, Waldorf, Proje yalaşımı) |
|
|
|
6 |
Okul öncesi program yaklaşımlarında sanat eğitimi (Montessori, Reggio, High Scope, Waldorf, Proje yalaşımı) |
|
|
|
7 |
Okul öncesi program yaklaşımlarında sanat eğitimi (Montessori, Reggio, High Scope, Waldorf, Proje yalaşımı) |
|
|
|
8 |
Vize sınavı |
|
|
|
9 |
Çocukların sanatsal ifadesini etkileyen etmenler, öğretmenin sanat eğitiminde rolü |
|
|
|
10 |
Çocukların sanatsal ifadesini etkileyen etmenler, öğretmenin sanat eğitiminde rolü |
|
|
|
11 |
Sanat eğitiminin diğer etkinlikler ile bütünleştirilmesi, sanat portfolyoları, sanat eğitiminde değerlendirme |
|
|
|
12 |
Sanat eğitiminin diğer etkinlikler ile bütünleştirilmesi, sanat portfolyoları, sanat eğitiminde değerlendirme |
|
|
|
13 |
Okul öncesi çocuklar için sanat etkinliği planlama, uygulama ve değerlendirme |
|
|
|
14 |
Okul öncesi çocuklar için sanat etkinliği planlama, uygulama ve değerlendirme |
|
|
|
15 |
Okul öncesinde sanat eğitimine aile katılımı, MEB 36-72 ay çocuklar için eğitim programında yer alan görsel sanat eğitimini destekleyen amaç ve kazanımların incelenmesi |
|
|
|
16 |
Final sınavı |
|
|
|