1 |
Kavramın tanımı, kavram türleri ve özellikleri, Kavramın yapısına ilişkin özellikler (kurallarının yapısı, ilişkili ilişkisiz özellikler) |
Kavramın kurallarının yapısına ilişkin kuralları belirlenme, ilişkili ilişkisiz özelliklerini belirleme, |
|
|
2 |
Kavramın tanımı, kavram türleri ve özellikleri, Kavramın yapısına ilişkin özellikler (Taksonomik özellikler) |
Taksonomik sınıflandırmaya dayalı, ilişkili ilişkisiz özellikleri belirleme |
|
|
3 |
Kavramın sunumuna ilişkin özellikler |
Olumlu, olumsuz örnekler oluşturma, örneklerin sunum sırasını, sunum şeklini belirleme, kullanılacak yönergeleri belirleme |
|
|
4 |
Kavram öğretiminde bireyselleştirlmiş öğretim materyali hazırlama |
Kavram öğretiminde bireyselleştirlmiş öğretim materyali hazırlama |
|
|
5 |
Kavram öğretiminde bireyselleştirlmiş öğretim materyali hazırlama |
Kavram öğretiminde bireyselleştirlmiş öğretim materyali hazırlama |
|
|
6 |
Yanlışsız öğretim yöntemleri, Yanlışsız öğretimde geçen temel kavramlar |
Yanlışsız öğretim yöntemleri, Yanlışsız öğretimde geçen temel kavramlar |
|
|
7 |
Eş zamanlı ipucuyla öğretim |
Eşzamanlı ipucuyla öğretime dayalı hazırlanan öğretim planını, doğru şekilde uygular |
|
|
8 |
Sabit bekleme süreli öğretim |
Sabit bekleme süreli öğretime dayalı hazırlanan öğretim planını, doğru şekilde uygulama |
|
|
9 |
ARA SINAV |
|
|
|
10 |
Beceri öğretiminin tanımı, beceri analizi türleri, beceri analizi oluşturma |
Beceri öğretiminin tanımı, beceri türleri, beceri analizi türleri, beceri analizi oluşturma, |
|
|
11 |
Beceri öğretimine ilişkin öğretim materyali hazırlama. |
Beceri öğretimine ilişkin öğretim materyali hazırlama. |
|
|
12 |
Beceri öğretimine ilişkin öğretim materyali hazırlama. |
Beceri öğretimine ilişkin öğretim materyali hazırlama. |
|
|
13 |
İpucunun giderek azaltılmasıyla öğretim |
İpucunun giderek azaltılmasıyla öğretim |
|
|
14 |
İpucunun giderek arttırılmasıyla öğretim |
İpucunun giderek arttırılmasıyla öğretim |
|
|
15 |
Sosyal beceri öğretimi |
Sosyal öykü oluşturma |
|
|
16 |
Öğretimin Aşamaları |
Genelleme, akıcılık, kalıcılık aşamalarına yönelik öğretimde planlama yapma. |
|
|