Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Öğr. Gör. Oğuz Han Kuru Öğr. Gör. Cemile Avcı Akan *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2024, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Ilıcak Aydınalp, Ş. G. (2014). İmaj Üretimi. Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık Tuzla, R. (2018). Kurumsal İmaj Yönetimi. Konya: Literatürk Akademia Bulduklu, Y.(2015).İmaj Yönetimi. İstanbul: İnkılap Robins, K. (2013). İmaj. Ayrıntı Yayınları

Dersin İçeriği

İmaj kavramının açıklanması, imajın öğelerinin listelenmesi, imaj çeşitlerinin tanımlanması, kurum imajını etkileyen faktörlerin örneklenmesi, imaj yönetiminin tüketicilere ve kurumlara katkılarının yorumlanması, imaj ve gerçeklik bağlantısının değerlendirilmesi gibi konuları içermektedir.

Dersin Amacı

Dersin amacı, imaja yönelik genel kavramlar ortaya koyularak öğrencinin imaj yaratım sürecinde planlama yeteneğinin oluşturulmasıdır.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Ders İçeriğinin sunumu
2 Kişilik, kurum kişiliği, kültür, kurumsal kültür
3 Kurum Kültürü Unsurları ve kurum kültürü türleri
4 Kimlik ve Kurumsal Kimlik
5 İmajın fonksiyonları
6 İmajın sürekliliğini etkileyen faktörler ve kurumsal imajın hedef kitlelere ve kuruma katkıları
7 ARA SINAV
8 İmaj Türleri
9 İmaj Türleri
10 İtibar ve Kurumsal İtibar
11 İtibar ve Kurumsal İtibar
12 İmaj ve gerçeklik ilişkisi
13 İletişim ortamlarının dönüşümü
14 Dijital medyanın işlevsel özellikleri ve imaj
15 Kurumlar tarafından imaj oluşturma ve sürdürme bağlamında kullanılan dijital medya platformları
16 Genel tekrar