1 |
Konuya ilişkin temel kavramlar, zaman-yönetim ilişkisi , zaman anlayışının tarihi |
|
|
|
2 |
Fiziksel zaman, psikolojik zaman, sosyal zaman |
|
|
|
3 |
Zaman yönetimi anlayışındaki değişim, Bilgi çağında yeni bir zaman anlayışı |
|
|
|
4 |
Zaman yönetimi sayesinde, bireyi ve organizasyonu güçlendirme |
|
|
|
5 |
Zaman yönetiminin organizasyonel düzen ve düzensizlik üzerindeki etkisi |
|
|
|
6 |
Amaçlar konusuna yeni bir yaklaşım, işler sıralanmalı mı? |
|
|
|
7 |
Ara Sınav |
|
|
|
8 |
Toplantı |
|
|
|
9 |
Toplantının iletilmesi |
|
|
|
10 |
Toplantıda kullanılacak materyaller |
|
|
|
11 |
Toplantıda kullanılacak materyaller |
|
|
|
12 |
Toplantı mekanını toplantıya uygun şekilde düzenlemek |
|
|
|
13 |
Toplantı sırasında katılımcıların soru ve cevaplarını not almak |
|
|
|
14 |
Toplantı sırasında katılımcıların soru ve cevaplarını not almak, Toplantı tutanak ve kararlarını katılımcılara ulaştırmak |
|
|
|
15 |
Final Sınavı |
|
|
|