| 1 |
Giriş ve dersin amacı – Çağrı merkezlerinde temel kavramlar |
|
|
|
| 2 |
Satış tekniklerine giriş – Çağrı merkezlerinde satışın rolü |
|
|
|
| 3 |
Temel satış teknikleri – Müşteri karşılama ve güven oluşturma
|
|
|
|
| 4 |
Etkili iletişim ve ikna becerileri
|
|
|
|
| 5 |
Satış senaryolarında uygulamalar |
|
|
|
| 6 |
Zor müşterilerle başa çıkma ve satışta itirazları karşılama |
|
|
|
| 7 |
Çağrı kayıtlarının incelenmesi – Satış teknikleri analizi |
|
|
|
| 8 |
Çağrı kayıtlarının incelenmesi – Satış teknikleri analizi |
|
|
|
| 9 |
Ara Sınav (Vize) |
|
|
|
| 10 |
Satış performans ölçütleri ve anahtar göstergeler
|
|
|
|
| 11 |
Veri analizi – Satış tekniklerinin başarıya etkisi
|
|
|
|
| 12 |
İleri düzey satış teknikleri – Çapraz satış ve ek satış- CRM ve müşteri bağlılığı |
|
|
|
| 13 |
İleri düzey satış teknikleri – Çapraz satış ve ek satış- CRM ve müşteri bağlılığı |
|
|
|
| 14 |
Satış tekniklerinin çağrı merkezi teknolojileri ile entegrasyonu
|
|
|
|
| 15 |
Genel tekrar ve uygulamalı vaka çalışmaları
|
|
|
|