Yıl: 2024, Dönem: Bahar
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
İkna Edici İletişim AÖF Yayınları, İletişimin ABC'si Ünsal Oskay, Varolmak, Gelişmek, Uzmanlaşmak Üstün Dökmen, İletişim Donanımları Doğan Cüceloğlu ve kişisel gelişim üzerine yayınlar ve internet kaynakları...
Dersin İçeriği
• İkna kavramını ve iknanın psikolojik, toplumsal boyutlarını değerlendirebilecek. • İkna kuramlarını karşılaştırabilecek. İkna edici iletişim sürecini; kaynak, mesaj ve alıcı açısından betimleyebilecek. • Sözsüz iletişimi ve iletişim kampanyalarını ikna perspektifinden açıklayabilecek. • Bu dersin sonunda öğrenci; ikna kavramını ve iknanın psikolojik ve toplumsal boyutlarını değerlendirebilecek. • İkna kuramlarını karşılaştırabilecek. • Bu dersin sonunda öğrenci; ikna kavramını ve iknanın psikolojik ve toplumsal boyutlarını değerlendirebilecek. • İkna kavramını ve iknanın psikolojik, toplumsal boyutlarını değerlendirebilecek. • İkna kuramlarını karşılaştırabilecek. • İkna edici iletişim sürecini; kaynak, mesaj ve alıcı açısından betimleyebilecektir.
Dersin Amacı
• İkna kavramını ve iknanın psikolojik, toplumsal boyutlarını değerlendirebilecek.
• İkna kuramlarını karşılaştırabilecek.
• İkna edici iletişim sürecini; kaynak, mesaj ve alıcı açısından betimleyebilecek.
• Sözsüz iletişimi ve iletişim kampanyalarını ikna perspektifinden açıklayabilecek.
• Bu dersin sonunda öğrenci; ikna kavramını ve iknanın psikolojik ve toplumsal boyutlarını değerlendirebilecek.
• İkna kuramlarını karşılaştırabilecek. • Bu dersin sonunda öğrenci; ikna kavramını ve iknanın psikolojik ve toplumsal boyutlarını değerlendirebilecek.
• İkna kavramını ve iknanın psikolojik, toplumsal boyutlarını değerlendirebilecek.
• İkna kuramlarını karşılaştırabilecek. • İkna edici iletişim sürecini; kaynak, mesaj ve alıcı açısından betimleyebilecektir.