Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Öğr. Gör. Dursun Kırmemiş *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2024, Dönem: Bahar
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Ders Notları Öğr. Gör. Dr. Dursun KIRMEMİŞ

Dersin İçeriği

Çağrı Merkezlerinde Teknoloji Yönetimi, Çağrı Merkezlerinde Kalite Yönetimi, Çağrı Merkezlerinde Bilgi Yönetimi, Çağrı Merkezlerinde İnsan Kaynakları Yönetimi, Değişim Yönetimi, Takım Çalışması, Problem Çözme Teknikleri ve Karar Verme

Dersin Amacı

Dersi alan öğrenciler, Çağrı merkezinde teknoloji kullanımı ve kullanım alanlarını açıklayabilecek, Çağrı merkezlerinde hizmet kalitesi için yapılması gerekenleri ve kullanılan hizmet kalitesi ölçüm araçlarını açıklayabilecek. Çağrı merkezlerinde başarılı bilgi yönetimi için kritik noktaları ifade edebilecek. Çağrı Merkezlerinde personel seçme ve yerleştirme sürecinin temel kavramlarını ve aşamalarını açıklayabilecektir.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Çağrı Merkezlerinde Teknoloji Yönetimi
2 Çağrı Merkezlerinde Teknoloji Yönetimi
3 Çağrı Merkezlerinde Teknoloji Yönetimi
4 Çağrı Merkezlerinde Bilgi Yönetimi
5 Çağrı Merkezlerinde Bilgi Yönetimi
6 Çağrı Merkezlerinde Kalite Yönetimi
7 Çağrı Merkezlerinde Kalite Yönetimi
8 Çağrı Merkezi Kalite Yönetimi
9 Vize
10 Çağrı Merkezlerinde Değişim Yönetimi
11 Çağrı Merkezlerinde Değişim Yönetimi
12 Çağrı Merkezlerinde Takım Yönetimi
13 Çağrı Merkezlerinde Takım Yönetimi
14 Çağrı Merkezlerinde İnsan Kaynakları Yönetimi
15 Çağrı Merkezlerinde İnsan Kaynakları Yönetimi
16 Problem Çözme Teknikleri ve Karar Verme