| 1 |
1. Hafta: Dersin tanıtımı, acentelik kavramı ve acente türleri
2. Hafta: Acente – şirket ilişkisi, yetki ve sorumluluklar
3. Hafta: Acente açılışı, kuruluş süreci ve yasal düzenlemeler
4. Hafta: Acente organizasyon yapısı ve işleyişi
5. Hafta: Acente personel yönetimi ve insan kaynakları uygulamaları
6. Hafta: Acente pazarlama faaliyetleri ve müşteri ilişkileri yönetimi
7. Hafta: Satış teknikleri ve acentelerde hizmet kalitesi
8. Hafta: Dijitalleşme, e-acente ve teknoloji kullanımı
9. Hafta: Ara Sınav
10. Hafta: Sigorta acentelerinde ürün çeşitliliği ve satış yönetimi
11. Hafta: Banka ve sigorta acenteleri arasındaki farklar ve işbirlikleri
12. Hafta: Finansal yönetim ve acentelerde mali kontrol
13. Hafta: Risk yönetimi ve müşteri güvenliği
14. Hafta: Acentelerde etik ilkeler ve mesleki sorumluluk
15. Hafta: Başarılı acente yönetimi örnekleri ve vaka analizleri |
|
|
|
| 2 |
1. Hafta: Dersin tanıtımı, acentelik kavramı ve acente türleri
2. Hafta: Acente – şirket ilişkisi, yetki ve sorumluluklar
3. Hafta: Acente açılışı, kuruluş süreci ve yasal düzenlemeler
4. Hafta: Acente organizasyon yapısı ve işleyişi
5. Hafta: Acente personel yönetimi ve insan kaynakları uygulamaları
6. Hafta: Acente pazarlama faaliyetleri ve müşteri ilişkileri yönetimi
7. Hafta: Satış teknikleri ve acentelerde hizmet kalitesi
8. Hafta: Dijitalleşme, e-acente ve teknoloji kullanımı
9. Hafta: Ara Sınav
10. Hafta: Sigorta acentelerinde ürün çeşitliliği ve satış yönetimi
11. Hafta: Banka ve sigorta acenteleri arasındaki farklar ve işbirlikleri
12. Hafta: Finansal yönetim ve acentelerde mali kontrol
13. Hafta: Risk yönetimi ve müşteri güvenliği
14. Hafta: Acentelerde etik ilkeler ve mesleki sorumluluk
15. Hafta: Başarılı acente yönetimi örnekleri ve vaka analizleri |
|
|
|
| 3 |
1. Hafta: Dersin tanıtımı, acentelik kavramı ve acente türleri
2. Hafta: Acente – şirket ilişkisi, yetki ve sorumluluklar
3. Hafta: Acente açılışı, kuruluş süreci ve yasal düzenlemeler
4. Hafta: Acente organizasyon yapısı ve işleyişi
5. Hafta: Acente personel yönetimi ve insan kaynakları uygulamaları
6. Hafta: Acente pazarlama faaliyetleri ve müşteri ilişkileri yönetimi
7. Hafta: Satış teknikleri ve acentelerde hizmet kalitesi
8. Hafta: Dijitalleşme, e-acente ve teknoloji kullanımı
9. Hafta: Ara Sınav
10. Hafta: Sigorta acentelerinde ürün çeşitliliği ve satış yönetimi
11. Hafta: Banka ve sigorta acenteleri arasındaki farklar ve işbirlikleri
12. Hafta: Finansal yönetim ve acentelerde mali kontrol
13. Hafta: Risk yönetimi ve müşteri güvenliği
14. Hafta: Acentelerde etik ilkeler ve mesleki sorumluluk
15. Hafta: Başarılı acente yönetimi örnekleri ve vaka analizleri |
|
|
|
| 4 |
1. Hafta: Dersin tanıtımı, acentelik kavramı ve acente türleri
2. Hafta: Acente – şirket ilişkisi, yetki ve sorumluluklar
3. Hafta: Acente açılışı, kuruluş süreci ve yasal düzenlemeler
4. Hafta: Acente organizasyon yapısı ve işleyişi
5. Hafta: Acente personel yönetimi ve insan kaynakları uygulamaları
6. Hafta: Acente pazarlama faaliyetleri ve müşteri ilişkileri yönetimi
7. Hafta: Satış teknikleri ve acentelerde hizmet kalitesi
8. Hafta: Dijitalleşme, e-acente ve teknoloji kullanımı
9. Hafta: Ara Sınav
10. Hafta: Sigorta acentelerinde ürün çeşitliliği ve satış yönetimi
11. Hafta: Banka ve sigorta acenteleri arasındaki farklar ve işbirlikleri
12. Hafta: Finansal yönetim ve acentelerde mali kontrol
13. Hafta: Risk yönetimi ve müşteri güvenliği
14. Hafta: Acentelerde etik ilkeler ve mesleki sorumluluk
15. Hafta: Başarılı acente yönetimi örnekleri ve vaka analizleri |
|
|
|
| 5 |
1. Hafta: Dersin tanıtımı, acentelik kavramı ve acente türleri
2. Hafta: Acente – şirket ilişkisi, yetki ve sorumluluklar
3. Hafta: Acente açılışı, kuruluş süreci ve yasal düzenlemeler
4. Hafta: Acente organizasyon yapısı ve işleyişi
5. Hafta: Acente personel yönetimi ve insan kaynakları uygulamaları
6. Hafta: Acente pazarlama faaliyetleri ve müşteri ilişkileri yönetimi
7. Hafta: Satış teknikleri ve acentelerde hizmet kalitesi
8. Hafta: Dijitalleşme, e-acente ve teknoloji kullanımı
9. Hafta: Ara Sınav
10. Hafta: Sigorta acentelerinde ürün çeşitliliği ve satış yönetimi
11. Hafta: Banka ve sigorta acenteleri arasındaki farklar ve işbirlikleri
12. Hafta: Finansal yönetim ve acentelerde mali kontrol
13. Hafta: Risk yönetimi ve müşteri güvenliği
14. Hafta: Acentelerde etik ilkeler ve mesleki sorumluluk
15. Hafta: Başarılı acente yönetimi örnekleri ve vaka analizleri |
|
|
|
| 6 |
1. Hafta: Dersin tanıtımı, acentelik kavramı ve acente türleri
2. Hafta: Acente – şirket ilişkisi, yetki ve sorumluluklar
3. Hafta: Acente açılışı, kuruluş süreci ve yasal düzenlemeler
4. Hafta: Acente organizasyon yapısı ve işleyişi
5. Hafta: Acente personel yönetimi ve insan kaynakları uygulamaları
6. Hafta: Acente pazarlama faaliyetleri ve müşteri ilişkileri yönetimi
7. Hafta: Satış teknikleri ve acentelerde hizmet kalitesi
8. Hafta: Dijitalleşme, e-acente ve teknoloji kullanımı
9. Hafta: Ara Sınav
10. Hafta: Sigorta acentelerinde ürün çeşitliliği ve satış yönetimi
11. Hafta: Banka ve sigorta acenteleri arasındaki farklar ve işbirlikleri
12. Hafta: Finansal yönetim ve acentelerde mali kontrol
13. Hafta: Risk yönetimi ve müşteri güvenliği
14. Hafta: Acentelerde etik ilkeler ve mesleki sorumluluk
15. Hafta: Başarılı acente yönetimi örnekleri ve vaka analizleri |
|
|
|
| 7 |
1. Hafta: Dersin tanıtımı, acentelik kavramı ve acente türleri
2. Hafta: Acente – şirket ilişkisi, yetki ve sorumluluklar
3. Hafta: Acente açılışı, kuruluş süreci ve yasal düzenlemeler
4. Hafta: Acente organizasyon yapısı ve işleyişi
5. Hafta: Acente personel yönetimi ve insan kaynakları uygulamaları
6. Hafta: Acente pazarlama faaliyetleri ve müşteri ilişkileri yönetimi
7. Hafta: Satış teknikleri ve acentelerde hizmet kalitesi
8. Hafta: Dijitalleşme, e-acente ve teknoloji kullanımı
9. Hafta: Ara Sınav
10. Hafta: Sigorta acentelerinde ürün çeşitliliği ve satış yönetimi
11. Hafta: Banka ve sigorta acenteleri arasındaki farklar ve işbirlikleri
12. Hafta: Finansal yönetim ve acentelerde mali kontrol
13. Hafta: Risk yönetimi ve müşteri güvenliği
14. Hafta: Acentelerde etik ilkeler ve mesleki sorumluluk
15. Hafta: Başarılı acente yönetimi örnekleri ve vaka analizleri |
|
|
|
| 8 |
1. Hafta: Dersin tanıtımı, acentelik kavramı ve acente türleri
2. Hafta: Acente – şirket ilişkisi, yetki ve sorumluluklar
3. Hafta: Acente açılışı, kuruluş süreci ve yasal düzenlemeler
4. Hafta: Acente organizasyon yapısı ve işleyişi
5. Hafta: Acente personel yönetimi ve insan kaynakları uygulamaları
6. Hafta: Acente pazarlama faaliyetleri ve müşteri ilişkileri yönetimi
7. Hafta: Satış teknikleri ve acentelerde hizmet kalitesi
8. Hafta: Dijitalleşme, e-acente ve teknoloji kullanımı
9. Hafta: Ara Sınav
10. Hafta: Sigorta acentelerinde ürün çeşitliliği ve satış yönetimi
11. Hafta: Banka ve sigorta acenteleri arasındaki farklar ve işbirlikleri
12. Hafta: Finansal yönetim ve acentelerde mali kontrol
13. Hafta: Risk yönetimi ve müşteri güvenliği
14. Hafta: Acentelerde etik ilkeler ve mesleki sorumluluk
15. Hafta: Başarılı acente yönetimi örnekleri ve vaka analizleri |
|
|
|
| 9 |
Ara Sınav |
|
|
|
| 10 |
1. Hafta: Dersin tanıtımı, acentelik kavramı ve acente türleri
2. Hafta: Acente – şirket ilişkisi, yetki ve sorumluluklar
3. Hafta: Acente açılışı, kuruluş süreci ve yasal düzenlemeler
4. Hafta: Acente organizasyon yapısı ve işleyişi
5. Hafta: Acente personel yönetimi ve insan kaynakları uygulamaları
6. Hafta: Acente pazarlama faaliyetleri ve müşteri ilişkileri yönetimi
7. Hafta: Satış teknikleri ve acentelerde hizmet kalitesi
8. Hafta: Dijitalleşme, e-acente ve teknoloji kullanımı
9. Hafta: Ara Sınav
10. Hafta: Sigorta acentelerinde ürün çeşitliliği ve satış yönetimi
11. Hafta: Banka ve sigorta acenteleri arasındaki farklar ve işbirlikleri
12. Hafta: Finansal yönetim ve acentelerde mali kontrol
13. Hafta: Risk yönetimi ve müşteri güvenliği
14. Hafta: Acentelerde etik ilkeler ve mesleki sorumluluk
15. Hafta: Başarılı acente yönetimi örnekleri ve vaka analizleri |
|
|
|
| 11 |
1. Hafta: Dersin tanıtımı, acentelik kavramı ve acente türleri
2. Hafta: Acente – şirket ilişkisi, yetki ve sorumluluklar
3. Hafta: Acente açılışı, kuruluş süreci ve yasal düzenlemeler
4. Hafta: Acente organizasyon yapısı ve işleyişi
5. Hafta: Acente personel yönetimi ve insan kaynakları uygulamaları
6. Hafta: Acente pazarlama faaliyetleri ve müşteri ilişkileri yönetimi
7. Hafta: Satış teknikleri ve acentelerde hizmet kalitesi
8. Hafta: Dijitalleşme, e-acente ve teknoloji kullanımı
9. Hafta: Ara Sınav
10. Hafta: Sigorta acentelerinde ürün çeşitliliği ve satış yönetimi
11. Hafta: Banka ve sigorta acenteleri arasındaki farklar ve işbirlikleri
12. Hafta: Finansal yönetim ve acentelerde mali kontrol
13. Hafta: Risk yönetimi ve müşteri güvenliği
14. Hafta: Acentelerde etik ilkeler ve mesleki sorumluluk
15. Hafta: Başarılı acente yönetimi örnekleri ve vaka analizleri |
|
|
|
| 12 |
1. Hafta: Dersin tanıtımı, acentelik kavramı ve acente türleri
2. Hafta: Acente – şirket ilişkisi, yetki ve sorumluluklar
3. Hafta: Acente açılışı, kuruluş süreci ve yasal düzenlemeler
4. Hafta: Acente organizasyon yapısı ve işleyişi
5. Hafta: Acente personel yönetimi ve insan kaynakları uygulamaları
6. Hafta: Acente pazarlama faaliyetleri ve müşteri ilişkileri yönetimi
7. Hafta: Satış teknikleri ve acentelerde hizmet kalitesi
8. Hafta: Dijitalleşme, e-acente ve teknoloji kullanımı
9. Hafta: Ara Sınav
10. Hafta: Sigorta acentelerinde ürün çeşitliliği ve satış yönetimi
11. Hafta: Banka ve sigorta acenteleri arasındaki farklar ve işbirlikleri
12. Hafta: Finansal yönetim ve acentelerde mali kontrol
13. Hafta: Risk yönetimi ve müşteri güvenliği
14. Hafta: Acentelerde etik ilkeler ve mesleki sorumluluk
15. Hafta: Başarılı acente yönetimi örnekleri ve vaka analizleri |
|
|
|
| 13 |
1. Hafta: Dersin tanıtımı, acentelik kavramı ve acente türleri
2. Hafta: Acente – şirket ilişkisi, yetki ve sorumluluklar
3. Hafta: Acente açılışı, kuruluş süreci ve yasal düzenlemeler
4. Hafta: Acente organizasyon yapısı ve işleyişi
5. Hafta: Acente personel yönetimi ve insan kaynakları uygulamaları
6. Hafta: Acente pazarlama faaliyetleri ve müşteri ilişkileri yönetimi
7. Hafta: Satış teknikleri ve acentelerde hizmet kalitesi
8. Hafta: Dijitalleşme, e-acente ve teknoloji kullanımı
9. Hafta: Ara Sınav
10. Hafta: Sigorta acentelerinde ürün çeşitliliği ve satış yönetimi
11. Hafta: Banka ve sigorta acenteleri arasındaki farklar ve işbirlikleri
12. Hafta: Finansal yönetim ve acentelerde mali kontrol
13. Hafta: Risk yönetimi ve müşteri güvenliği
14. Hafta: Acentelerde etik ilkeler ve mesleki sorumluluk
15. Hafta: Başarılı acente yönetimi örnekleri ve vaka analizleri |
|
|
|
| 14 |
1. Hafta: Dersin tanıtımı, acentelik kavramı ve acente türleri
2. Hafta: Acente – şirket ilişkisi, yetki ve sorumluluklar
3. Hafta: Acente açılışı, kuruluş süreci ve yasal düzenlemeler
4. Hafta: Acente organizasyon yapısı ve işleyişi
5. Hafta: Acente personel yönetimi ve insan kaynakları uygulamaları
6. Hafta: Acente pazarlama faaliyetleri ve müşteri ilişkileri yönetimi
7. Hafta: Satış teknikleri ve acentelerde hizmet kalitesi
8. Hafta: Dijitalleşme, e-acente ve teknoloji kullanımı
9. Hafta: Ara Sınav
10. Hafta: Sigorta acentelerinde ürün çeşitliliği ve satış yönetimi
11. Hafta: Banka ve sigorta acenteleri arasındaki farklar ve işbirlikleri
12. Hafta: Finansal yönetim ve acentelerde mali kontrol
13. Hafta: Risk yönetimi ve müşteri güvenliği
14. Hafta: Acentelerde etik ilkeler ve mesleki sorumluluk
15. Hafta: Başarılı acente yönetimi örnekleri ve vaka analizleri |
|
|
|
| 15 |
1. Hafta: Dersin tanıtımı, acentelik kavramı ve acente türleri
2. Hafta: Acente – şirket ilişkisi, yetki ve sorumluluklar
3. Hafta: Acente açılışı, kuruluş süreci ve yasal düzenlemeler
4. Hafta: Acente organizasyon yapısı ve işleyişi
5. Hafta: Acente personel yönetimi ve insan kaynakları uygulamaları
6. Hafta: Acente pazarlama faaliyetleri ve müşteri ilişkileri yönetimi
7. Hafta: Satış teknikleri ve acentelerde hizmet kalitesi
8. Hafta: Dijitalleşme, e-acente ve teknoloji kullanımı
9. Hafta: Ara Sınav
10. Hafta: Sigorta acentelerinde ürün çeşitliliği ve satış yönetimi
11. Hafta: Banka ve sigorta acenteleri arasındaki farklar ve işbirlikleri
12. Hafta: Finansal yönetim ve acentelerde mali kontrol
13. Hafta: Risk yönetimi ve müşteri güvenliği
14. Hafta: Acentelerde etik ilkeler ve mesleki sorumluluk
15. Hafta: Başarılı acente yönetimi örnekleri ve vaka analizleri |
|
|
|