Yıl: 2024, Dönem: Bahar
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Çeşitli iletişim araçlarında ücret karşılığında yer almayı sağlayan reklam, amaç ve uygulama yöntemleri bakımından farklılaşmaktadır. Ders içerisinde reklama ait farklılaşmalar incelenecek ve reklamın gelişimi üzerinde durulacaktır.
Dersin İçeriği
Dersin uzaktan eğitim sistemi aracılığı ile senkron, asenkron dersler, PowerPoint sunumları, pdf notları aracılığı ile aktarılması, dersle ilgili çalışmalar yaptırılması, ara sınav ve final sınavları ile ders ölçümü yapılması
Dersin Amacı
Bu dersin amacı, reklamın halkla ilişkiler uygulamalarındaki yeri, amacı ve önemini vurgulayarak, reklamın dünden bugüne gelişimi, çeşitleri ve yapısı hakkında bilgi vermektir.