Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
BİNARK, Mutlu (2007). Yeni Medya Çalışmaları TÖRENLİ, Nurcan (2005). Bilişim Teknolojileri Temelinde Haber Medyasının Yeniden Biçimlenişi: Yeni Medya, Yeni İletişim Ortamı VURAL, Beril Akıncı ve BAT, Mikail. “Yeni Bir İletişim Ortamı Olarak Sosyal Medya: Ege Üniversitesi İletişim Fakültesine Yönelik Bir Araştırma”, Journal of Yasar University YÜZER, Volkan ve MUTLU, Mehmet Emin (2013). Yeni İletişim Teknolojileri CANÖZ, Kadir (2011). “Bilgi Toplumu ve Halkla İlişkiler”, (Ed. Ahmet Kalender ve M. Fidan), Halkla İlişkiler PELTEKOĞLU, Filiz Balta (2001). Halkla İlişkiler Nedir GÜLNAR, Birol ve BALCI, Şükrü (2011). Yeni Medya ve Kültürleşen Toplum KARADUMAN, Murat (2003), “İnternet ve Gazetecilik”, (Derleyen: Sevda Alankuş), Yeni İletişim Teknolojileri ve Medya COŞAR, Özgür. "Etkileşimli Televizyon Uygulamaları." ATAMAN, E. Özlem (2009). "Sayısal Çağda Sayısal Radyo Yayıncılığı: Sayısal Ses Yayın (Dab) Teknolojisi Ve Türkiye’deki Yansıması." Selçuk İletişim, ALTINDAL, M. (2013). Dijital Pazarlamada Marka Yönetimi ve Sosyal Medyanın Etkileri. Akademik Bilişim Konferansı, Akdeniz Üniversitesi,
Dersin İçeriği
Yeni medya, yeni iletişim teknolojilerinin sunduğu olanaklar ve kısıtlılıkları, reklam ve kurumsal iletişimde yeni medyanın yeri ve önemi
Dersin Amacı
Bu dersi alan öğrencileri, yeni medya ve özellikleri, kurumsal iletişim ve ticarette nasıl kullanılabileceği, dikkat edilmesi gereken noktalar hakkında bilgilendirmek.