Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Öğr. Gör. Sevda Yalçın *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2023, Dönem: Bahar
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Başak Solmaz (2011), Kurumsal İletişim Yönetimi, Tablet Yayınları.

Dersin İçeriği

Öğrencilerine teorik bilgi bakımından yetkin bir donanım ve bu bilgi birikimlerini sektörde yaratıcı ve etkin fikir ve uygulamalara dönüştürme becerisi kazandırmak. Bu donanımlarıyla iletişim dünyasına tutkuyla bağlı, hızlı bir şekilde değişen iletişim dünyasının günceline ayak uydurabilen ve değişen insanı anlayan, içgörüsü yüksek ve yaratıcı öğrenciler mezun etmek.

Dersin Amacı

Bu dersin amacı marka yönetimi, pazarlama iletişimi ve reklamcılık alanlarında akademik ve sektörel anlamda donanımlı ve nitelikli iletişimciler yetiştirmektir.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Kurum kavramı, işlevleri ve özellikleri
2 Kurumsal iletişim
3 Kurumsal felsefe, kurumsal davranış, kurumsal dizayn
4 Kurumsal imaj, kurumsal iklim, kurumsal kimlik
5 Kurumsal kültür, kurumsal reklam
6 Kurumsal iletişimde stratejik planlama
7 Ara Sınav
8 Kurumsal iletişimde stratejik yönetim
9 Halkla ilişkiler
10 Sponsorluk, sosyal sorumluluk
11 Toplam kalite, insan kaynakları ve müşteri ilişkileri yönetimi
12 Olay ve kriz yönetimi
13 Reklam ve marka yönetimi
14 Kurumsal pazarlama yönetimi
15 Final Sınavı