Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Öğr. Gör. Segah Yeşilyurt *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2023, Dönem: Bahar
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Z.Arslan, Çağrı Merkezi ve İstihdam Ekinci,İ. Çağrı Merkezleri İstihdam Kapısı Oldu.

Dersin İçeriği

Çağrı merkezi hizmetlerinden yararlanan başlıca sektörleri sıralayabilmek

Dersin Amacı

Çağrı merkezi sektörünün Türkiye’deki hacmini ve yarattığı istihdamı kavrayabilmek

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Değişime ve yeniliğe açıktır.
2 Temel sayısal kavramları bilir ve problem çözümlerinde kullanır.
3 Kendisine verilen görev ve sorumlulukları yerine getirir.
4 Uygulamada karşılaşılan ya da öngörülemeyen sorunlar için ekip üyesi olarak sorumluluk alır.
5 Edindiği bilgi ve becerileri eleştirel olarak değerlendirir.
6 Öğrenme gereksiniminin sürekliliğini kavradığını gösterir.
7 arasınav
8 Öğrenme gereksinimlerine yönelik programlara katılıma açık olur.
9 Çağrı Merkezi Hizmetleri alanı ile ilgili edindiği bilgi ve beceriler düzeyindeki düşüncelerini ve önerilerini ilgililere yazılı ve sözlü olarak aktarır.
10 Çalışma arkadaşlarına yardıma yatkındır.
11 Çağrı Merkezi Hizmetleri alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır.
12 Atatürk İlke ve İnkılâplarını bilir ve bunlara sahip çıkar
13 Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar.
14 fınal
15
16