Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Öğr. Gör. Segah Yeşilyurt *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2023, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Bain, P., Watson, A., Mulvey, G., Taylor, P. ve Gall, G. (2001, Mart). Çağrı merkezlerinde Taylorizm, hedefler ve nicelik-kalite ikilemi. 19. Uluslararası Emek Süreci Konferansı, Royal Holloway College, Londra Üniversitesi, Mart .

Dersin İçeriği

Çağrı scriptini selamlama, tanıtma, sorun çözme, itirazları ele alma, değer önerisi ve kapanışı kapsayan bölümlerden oluşmaktadır. Her bölümden diğerine geçiş doğal bir şekilde gerçekleşir. Scriptler yapı sağlasa da, ekibe müşterinin cevaplarına dayalı olarak etkileşimleri kişiselleştirmeyi teşvik etmektedir. Bu da, insana dönük bir dokunuş ekleyerek bir samimiyet oluşturmaktadır.

Dersin Amacı

Çağrı scriptleri, ekibiniz için telefon etkileşimleri sırasında bir yol haritası görevi görmektedir. Müşterinin ihtiyaçlarına göre kişiselleştirmeye olanak tanıyarak, yapılandırılmış bir çerçeve sunmaktadır. Çağrı scriptlerini oluşturmadan önce hedef kitlenizin tercihlerini, sıkıntı noktalarını ve yaygın sorularını anlamak önemlidir. Scriptin tonunu ve içeriğini onlarla uyum sağlayacak şekilde ayarlamak önemlidir.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Acil çağrı nedir
2 Acil çağrı hizmeti
3 Acil çağrı yazılımı
4 Acil yardım hizmeti
5 Araç takip sistemi
6 Çağrı alıcı
7 ARASINAV
8 Çağrı yönlendirici
9 Operasyon merkezi
10 Çağrı alıcıların görev ve sorumlulukları
11 Acil çağrı merkezinde acil yardım hizmeti veren kurumların görev ve sorumlulukları
12 Çağrı yönlendiricilerin görev ve sorumlulukları
13 Personel istihdamı
14 FİNAL