Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Öğr. Gör. Dr. Tansu Özbaysal *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2023, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Odabaşı, Y. (2015). Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM), Aura Yayınevi.

Dersin İçeriği

Tüketici davranışının nasıl gerçekleştiğinin genel olarak kavranması. Müşteri ilişkilerini etkileyen faktörlerin tanımlanması. Müşteri değerinin ne olduğunun kavranması. Müşteri ilişkilerinin nasıl yönetileceğine dair bilgi edinilmesi

Dersin Amacı

İşletmelerin odak noktalarının müşteri olduğunun farkına varabilme, müşteriyle ilişki kurabilme, müşteri elde edebilme, ilişki geliştirebilme konularında yetkinlik kazandırabilmektir.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramı ve Özellikleri.
2 Müşteri Tatmini-Sadakati
3 Müşteri İlişkileri ve İlişkisel Pazarlama
4 Satış ve Pazarlamada Toplam Kalite
5 Müşteri Değeri.
6 Müşteri Değeri.
7 Ara Sınav.
8 Müşteri İlişkileri Yönetiminde İletişim.
9 Müşterilerle İletişim Türleri.
10 Müşteri Hizmet Kalitesi.
11 Müşteri İlişkilerinin Planlanması ve Uygulama Süreci.
12 Müşteri Şikayetlerini Ele Alma ve Çözümleme.
13 Müşteri İlişkilerinin Ölçülmesi.
14 Örgütsel Kültür ve Değişim.