1 |
Genel olarak dersin amacı, tanımı ve kapsamı hakkında bilgilendirme yapılması |
|
|
|
2 |
Kalite Kontrol ve Kalite Güvence kavramlarının anlatılması |
|
|
|
3 |
Standart kavramının anlatılmasıStandart kavramının anlatılması |
|
|
|
4 |
TSE Belgesi ve ISO 9000 Kalite Yönetim Sistemi kavramlarının anlatılması |
|
|
|
5 |
Müşteri odaklılık kavramının anlatılması |
|
|
|
6 |
Liderlik kavramının anlatılması |
|
|
|
7 |
Kalite Güvence çalışmalarında kişilerin katılımının öneminin anlatılması |
|
|
|
8 |
Ara sınav |
|
|
|
9 |
Proses yaklaşımı ve sürekli iyileştirme kavramlarının anlatılması |
|
|
|
10 |
Karar vermede gerçekçi yaklaşımın öneminin anlatılması |
|
|
|
11 |
İşletmede iç ve dış eğitimlerin öneminin anlatılması |
|
|
|
12 |
mekanik testler |
|
|
|
13 |
mekanik testler |
|
|
|
14 |
mekanik testler |
|
|
|
15 |
mekanik testler |
|
|
|
16 |
Final sınavı |
|
|
|