| 1 |
Değer eğitimi, değer eğitiminin tanımı ve tarihçesi |
|
|
|
| 2 |
Birey hangi değerleri kazanmalı, neden? |
|
|
|
| 3 |
Değerlerin kazanılma süreçleri (aile, okul, toplum, medya vb.) |
|
|
|
| 4 |
Değerlerin kazanılma süreçleri (aile, okul, toplum, medya vb.) |
|
|
|
| 5 |
Dini ve felsefi açıdan ahlak eğitimi |
|
|
|
| 6 |
Değer eğitimi yaklaşımları |
|
|
|
| 7 |
Ahlak-değerler ve eğitimi |
|
|
|
| 8 |
Ahlak-değerler ve eğitimi |
|
|
|
| 9 |
Vize Sınavı |
|
|
|
| 10 |
Değer aktarımı ve değer ortaya çıkarılması |
|
|
|
| 11 |
Örnek değer eğitimi etkinliği hazırlama ve uygulama |
|
|
|
| 12 |
Örnek değer eğitimi etkinliği hazırlama ve uygulama |
|
|
|
| 13 |
Türk halkının dini ve ahlaki değerleri |
|
|
|
| 14 |
Türk gençlerinin değerleri |
|
|
|
| 15 |
Final Sınavı |
|
|
|