| 1 |
Matematik ve kültür ilişkisi hakkında genel bilgilendirme |
|
|
|
| 2 |
Matematiksel kavramları kendi kültürel bağlamlarında tanımlamak |
|
|
|
| 3 |
Farklı kültürlerin matematiksel düşünce yapıları. |
|
|
|
| 4 |
Etnomatematik alanında yapılan araştırmaların temel prensipleri. |
|
|
|
| 5 |
Etnomatematik alanında yapılan araştırmaların temel prensipleri. |
|
|
|
| 6 |
Matematik-antropoloji-dil bilimi arasındaki ilişki. |
|
|
|
| 7 |
Matematik-antropoloji-dil bilimi arasındaki ilişki. |
|
|
|
| 8 |
Kültürel öğeler ile matematik ilişkisi. |
|
|
|
| 9 |
Ara sınav |
|
|
|
| 10 |
Sınıf içi uygulamalara etnomatematik çalışmalarını dâhil etmenin önemi. um |
|
|
|
| 11 |
Sınıf içi uygulamalara etnomatematik çalışmalarını dâhil etmenin önemi. um |
|
|
|
| 12 |
Sınıf içi uygulamalara etnomatematik çalışmalarını dâhil etmenin önemi. um |
|
|
|
| 13 |
Sınıf içi uygulamalara etnomatematik çalışmalarını dâhil etmenin önemi. um |
|
|
|
| 14 |
Sınıf içi uygulamalara etnomatematik çalışmalarını dâhil etmenin önemi. um |
|
|
|
| 15 |
Sınıf içi uygulamalara etnomatematik çalışmalarını dâhil etmenin önemi. um |
|
|
|