| 1 |
Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin önemi ve kapsamı
The importance and scope of out-of-school learning in mathematics teaching
2. Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin uygulanmasına yönelik aktif öğretim yöntemleri
Active teaching methods for the application of out-of-school learning in mathematics teaching
3. Hafta Okul dışı ortamlarda matematik öğretimine uygun öğretim yöntem ve teknikleri
Teaching methods and techniques suitable for teaching mathematics outside of schoo
4. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Presentation and visit of out-of-school learning environments (museums, science centers, zoos, botanical gardens, industrial establishments, national parks, science festivals, science camps, natural environments, rural areas, etc.)
5. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Out-of-school learning environments promotion and visit
6. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Out-of-school learning environments promotion and visit
7. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) uygulanabilecek etkinliklerin oluşturulması
Creating activities that can be applied in out of school learning environments
8. Hafta Vize-Quiz
9. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments
10. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments
11. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
12. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
13. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
14. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
|
|
|
Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları-1.hafta.pptx
ari-xood-pjb (2021-02-09 at 22_57 GMT-8) (2).mp4
|
| 2 |
Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin önemi ve kapsamı
The importance and scope of out-of-school learning in mathematics teaching
2. Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin uygulanmasına yönelik aktif öğretim yöntemleri
Active teaching methods for the application of out-of-school learning in mathematics teaching
3. Hafta Okul dışı ortamlarda matematik öğretimine uygun öğretim yöntem ve teknikleri
Teaching methods and techniques suitable for teaching mathematics outside of schoo
4. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Presentation and visit of out-of-school learning environments (museums, science centers, zoos, botanical gardens, industrial establishments, national parks, science festivals, science camps, natural environments, rural areas, etc.)
5. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Out-of-school learning environments promotion and visit
6. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Out-of-school learning environments promotion and visit
7. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) uygulanabilecek etkinliklerin oluşturulması
Creating activities that can be applied in out of school learning environments
8. Hafta Vize-Quiz
9. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments
10. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments
11. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
12. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
13. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
14. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
|
|
|
Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları-2.hafta.pptx
aes-hudb-mga (2021-02-09 at 23_06 GMT-8).mp4
|
| 3 |
Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin önemi ve kapsamı
The importance and scope of out-of-school learning in mathematics teaching
2. Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin uygulanmasına yönelik aktif öğretim yöntemleri
Active teaching methods for the application of out-of-school learning in mathematics teaching
3. Hafta Okul dışı ortamlarda matematik öğretimine uygun öğretim yöntem ve teknikleri
Teaching methods and techniques suitable for teaching mathematics outside of schoo
4. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Presentation and visit of out-of-school learning environments (museums, science centers, zoos, botanical gardens, industrial establishments, national parks, science festivals, science camps, natural environments, rural areas, etc.)
5. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Out-of-school learning environments promotion and visit
6. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Out-of-school learning environments promotion and visit
7. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) uygulanabilecek etkinliklerin oluşturulması
Creating activities that can be applied in out of school learning environments
8. Hafta Vize-Quiz
9. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments
10. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments
11. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
12. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
13. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
14. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
|
|
|
Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları-3.hafta.pptx
xhk-pnof-omc (2021-02-09 at 23_29 GMT-8).mp4
|
| 4 |
Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin önemi ve kapsamı
The importance and scope of out-of-school learning in mathematics teaching
2. Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin uygulanmasına yönelik aktif öğretim yöntemleri
Active teaching methods for the application of out-of-school learning in mathematics teaching
3. Hafta Okul dışı ortamlarda matematik öğretimine uygun öğretim yöntem ve teknikleri
Teaching methods and techniques suitable for teaching mathematics outside of schoo
4. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Presentation and visit of out-of-school learning environments (museums, science centers, zoos, botanical gardens, industrial establishments, national parks, science festivals, science camps, natural environments, rural areas, etc.)
5. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Out-of-school learning environments promotion and visit
6. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Out-of-school learning environments promotion and visit
7. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) uygulanabilecek etkinliklerin oluşturulması
Creating activities that can be applied in out of school learning environments
8. Hafta Vize-Quiz
9. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments
10. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments
11. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
12. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
13. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
14. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
|
|
|
Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları-4.hafta.pptx
gyu-jicu-yki (2021-02-09 at 23_42 GMT-8).mp4
|
| 5 |
Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin önemi ve kapsamı
The importance and scope of out-of-school learning in mathematics teaching
2. Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin uygulanmasına yönelik aktif öğretim yöntemleri
Active teaching methods for the application of out-of-school learning in mathematics teaching
3. Hafta Okul dışı ortamlarda matematik öğretimine uygun öğretim yöntem ve teknikleri
Teaching methods and techniques suitable for teaching mathematics outside of schoo
4. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Presentation and visit of out-of-school learning environments (museums, science centers, zoos, botanical gardens, industrial establishments, national parks, science festivals, science camps, natural environments, rural areas, etc.)
5. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Out-of-school learning environments promotion and visit
6. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Out-of-school learning environments promotion and visit
7. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) uygulanabilecek etkinliklerin oluşturulması
Creating activities that can be applied in out of school learning environments
8. Hafta Vize-Quiz
9. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments
10. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments
11. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
12. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
13. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
14. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
|
|
|
Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları-5.hafta.pptx
tfn-bbbu-pvd (2021-02-10 at 00_25 GMT-8).mp4
|
| 6 |
Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin önemi ve kapsamı
The importance and scope of out-of-school learning in mathematics teaching
2. Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin uygulanmasına yönelik aktif öğretim yöntemleri
Active teaching methods for the application of out-of-school learning in mathematics teaching
3. Hafta Okul dışı ortamlarda matematik öğretimine uygun öğretim yöntem ve teknikleri
Teaching methods and techniques suitable for teaching mathematics outside of schoo
4. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Presentation and visit of out-of-school learning environments (museums, science centers, zoos, botanical gardens, industrial establishments, national parks, science festivals, science camps, natural environments, rural areas, etc.)
5. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Out-of-school learning environments promotion and visit
6. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Out-of-school learning environments promotion and visit
7. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) uygulanabilecek etkinliklerin oluşturulması
Creating activities that can be applied in out of school learning environments
8. Hafta Vize-Quiz
9. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments
10. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments
11. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
12. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
13. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
14. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
|
|
|
Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları-6.hafta.pptx
pdi-daza-bhv (2021-02-10 at 00_39 GMT-8).mp4
|
| 7 |
Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin önemi ve kapsamı
The importance and scope of out-of-school learning in mathematics teaching
2. Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin uygulanmasına yönelik aktif öğretim yöntemleri
Active teaching methods for the application of out-of-school learning in mathematics teaching
3. Hafta Okul dışı ortamlarda matematik öğretimine uygun öğretim yöntem ve teknikleri
Teaching methods and techniques suitable for teaching mathematics outside of schoo
4. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Presentation and visit of out-of-school learning environments (museums, science centers, zoos, botanical gardens, industrial establishments, national parks, science festivals, science camps, natural environments, rural areas, etc.)
5. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Out-of-school learning environments promotion and visit
6. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Out-of-school learning environments promotion and visit
7. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) uygulanabilecek etkinliklerin oluşturulması
Creating activities that can be applied in out of school learning environments
8. Hafta Vize-Quiz
9. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments
10. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments
11. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
12. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
13. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
14. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
|
|
|
Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları-7.hafta.pptx
vie-omxc-bue (2021-02-10 at 00_44 GMT-8).mp4
|
| 8 |
Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin önemi ve kapsamı
The importance and scope of out-of-school learning in mathematics teaching
2. Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin uygulanmasına yönelik aktif öğretim yöntemleri
Active teaching methods for the application of out-of-school learning in mathematics teaching
3. Hafta Okul dışı ortamlarda matematik öğretimine uygun öğretim yöntem ve teknikleri
Teaching methods and techniques suitable for teaching mathematics outside of schoo
4. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Presentation and visit of out-of-school learning environments (museums, science centers, zoos, botanical gardens, industrial establishments, national parks, science festivals, science camps, natural environments, rural areas, etc.)
5. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Out-of-school learning environments promotion and visit
6. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Out-of-school learning environments promotion and visit
7. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) uygulanabilecek etkinliklerin oluşturulması
Creating activities that can be applied in out of school learning environments
8. Hafta Vize-Quiz
9. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments
10. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments
11. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
12. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
13. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
14. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
|
|
|
Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları-8.hafta.pptx
gqd-gqct-koy (2021-02-10 at 00_56 GMT-8).mp4
|
| 9 |
Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin önemi ve kapsamı
The importance and scope of out-of-school learning in mathematics teaching
2. Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin uygulanmasına yönelik aktif öğretim yöntemleri
Active teaching methods for the application of out-of-school learning in mathematics teaching
3. Hafta Okul dışı ortamlarda matematik öğretimine uygun öğretim yöntem ve teknikleri
Teaching methods and techniques suitable for teaching mathematics outside of schoo
4. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Presentation and visit of out-of-school learning environments (museums, science centers, zoos, botanical gardens, industrial establishments, national parks, science festivals, science camps, natural environments, rural areas, etc.)
5. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Out-of-school learning environments promotion and visit
6. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Out-of-school learning environments promotion and visit
7. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) uygulanabilecek etkinliklerin oluşturulması
Creating activities that can be applied in out of school learning environments
8. Hafta Vize-Quiz
9. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments
10. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments
11. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
12. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
13. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
14. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
|
|
|
Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları-9.hafta.pptx
yck-iwgo-wrk (2021-02-10 at 00_57 GMT-8).mp4
|
| 10 |
Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin önemi ve kapsamı
The importance and scope of out-of-school learning in mathematics teaching
2. Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin uygulanmasına yönelik aktif öğretim yöntemleri
Active teaching methods for the application of out-of-school learning in mathematics teaching
3. Hafta Okul dışı ortamlarda matematik öğretimine uygun öğretim yöntem ve teknikleri
Teaching methods and techniques suitable for teaching mathematics outside of schoo
4. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Presentation and visit of out-of-school learning environments (museums, science centers, zoos, botanical gardens, industrial establishments, national parks, science festivals, science camps, natural environments, rural areas, etc.)
5. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Out-of-school learning environments promotion and visit
6. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Out-of-school learning environments promotion and visit
7. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) uygulanabilecek etkinliklerin oluşturulması
Creating activities that can be applied in out of school learning environments
8. Hafta Vize-Quiz
9. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments
10. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments
11. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
12. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
13. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
14. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
|
|
|
Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları-10.hafta.pptx
xef-cdiv-kiq (2021-02-10 at 01_04 GMT-8).mp4
|
| 11 |
Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin önemi ve kapsamı
The importance and scope of out-of-school learning in mathematics teaching
2. Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin uygulanmasına yönelik aktif öğretim yöntemleri
Active teaching methods for the application of out-of-school learning in mathematics teaching
3. Hafta Okul dışı ortamlarda matematik öğretimine uygun öğretim yöntem ve teknikleri
Teaching methods and techniques suitable for teaching mathematics outside of schoo
4. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Presentation and visit of out-of-school learning environments (museums, science centers, zoos, botanical gardens, industrial establishments, national parks, science festivals, science camps, natural environments, rural areas, etc.)
5. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Out-of-school learning environments promotion and visit
6. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Out-of-school learning environments promotion and visit
7. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) uygulanabilecek etkinliklerin oluşturulması
Creating activities that can be applied in out of school learning environments
8. Hafta Vize-Quiz
9. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments
10. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments
11. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
12. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
13. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
14. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
|
|
|
Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları-11.hafta.pptx
juq-wxgg-pvg (2021-02-10 at 01_16 GMT-8).mp4
|
| 12 |
Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin önemi ve kapsamı
The importance and scope of out-of-school learning in mathematics teaching
2. Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin uygulanmasına yönelik aktif öğretim yöntemleri
Active teaching methods for the application of out-of-school learning in mathematics teaching
3. Hafta Okul dışı ortamlarda matematik öğretimine uygun öğretim yöntem ve teknikleri
Teaching methods and techniques suitable for teaching mathematics outside of schoo
4. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Presentation and visit of out-of-school learning environments (museums, science centers, zoos, botanical gardens, industrial establishments, national parks, science festivals, science camps, natural environments, rural areas, etc.)
5. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Out-of-school learning environments promotion and visit
6. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Out-of-school learning environments promotion and visit
7. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) uygulanabilecek etkinliklerin oluşturulması
Creating activities that can be applied in out of school learning environments
8. Hafta Vize-Quiz
9. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments
10. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments
11. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
12. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
13. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
14. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
|
|
|
Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları-12.hafta.pptx
npb-vpwa-his (2021-02-10 at 01_29 GMT-8).mp4
|
| 13 |
Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin önemi ve kapsamı
The importance and scope of out-of-school learning in mathematics teaching
2. Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin uygulanmasına yönelik aktif öğretim yöntemleri
Active teaching methods for the application of out-of-school learning in mathematics teaching
3. Hafta Okul dışı ortamlarda matematik öğretimine uygun öğretim yöntem ve teknikleri
Teaching methods and techniques suitable for teaching mathematics outside of schoo
4. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Presentation and visit of out-of-school learning environments (museums, science centers, zoos, botanical gardens, industrial establishments, national parks, science festivals, science camps, natural environments, rural areas, etc.)
5. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Out-of-school learning environments promotion and visit
6. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Out-of-school learning environments promotion and visit
7. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) uygulanabilecek etkinliklerin oluşturulması
Creating activities that can be applied in out of school learning environments
8. Hafta Vize-Quiz
9. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments
10. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments
11. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
12. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
13. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
14. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
|
|
|
Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları-13.hafta.pptx
ieo-hnaq-vps (2021-02-10 at 01_32 GMT-8).mp4
|
| 14 |
Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin önemi ve kapsamı
The importance and scope of out-of-school learning in mathematics teaching
2. Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin uygulanmasına yönelik aktif öğretim yöntemleri
Active teaching methods for the application of out-of-school learning in mathematics teaching
3. Hafta Okul dışı ortamlarda matematik öğretimine uygun öğretim yöntem ve teknikleri
Teaching methods and techniques suitable for teaching mathematics outside of schoo
4. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Presentation and visit of out-of-school learning environments (museums, science centers, zoos, botanical gardens, industrial establishments, national parks, science festivals, science camps, natural environments, rural areas, etc.)
5. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Out-of-school learning environments promotion and visit
6. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Out-of-school learning environments promotion and visit
7. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) uygulanabilecek etkinliklerin oluşturulması
Creating activities that can be applied in out of school learning environments
8. Hafta Vize-Quiz
9. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments
10. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments
11. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
12. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
13. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
14. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
|
|
|
Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları-14.hafta.pptx
ufu-hjdw-cxg (2021-02-10 at 01_43 GMT-8).mp4
|
| 15 |
Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin önemi ve kapsamı
The importance and scope of out-of-school learning in mathematics teaching
2. Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin uygulanmasına yönelik aktif öğretim yöntemleri
Active teaching methods for the application of out-of-school learning in mathematics teaching
3. Hafta Okul dışı ortamlarda matematik öğretimine uygun öğretim yöntem ve teknikleri
Teaching methods and techniques suitable for teaching mathematics outside of schoo
4. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Presentation and visit of out-of-school learning environments (museums, science centers, zoos, botanical gardens, industrial establishments, national parks, science festivals, science camps, natural environments, rural areas, etc.)
5. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Out-of-school learning environments promotion and visit
6. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
Out-of-school learning environments promotion and visit
7. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) uygulanabilecek etkinliklerin oluşturulması
Creating activities that can be applied in out of school learning environments
8. Hafta Vize-Quiz
9. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments
10. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments
11. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
12. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
13. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
14. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
|
|
|
Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları-14.hafta.pptx
ufu-hjdw-cxg (2021-02-10 at 01_43 GMT-8)-14.HAFTA.mp4
|