Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Doç. Dr. Esen Ersoy *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2025, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Dersin İçeriği

Dersin Amacı

Matematik öğretiminde okul dışı eğitim ve öğrenme kavramlarını, okul dışı öğrenmenin kapsamı ve önemini, okul dışı öğrenme ortamlarına uygun öğretim yöntem ve teknikleri öğrenme dersin amacıdır.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin önemi ve kapsamı The importance and scope of out-of-school learning in mathematics teaching 2. Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin uygulanmasına yönelik aktif öğretim yöntemleri Active teaching methods for the application of out-of-school learning in mathematics teaching 3. Hafta Okul dışı ortamlarda matematik öğretimine uygun öğretim yöntem ve teknikleri Teaching methods and techniques suitable for teaching mathematics outside of schoo 4. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Presentation and visit of out-of-school learning environments (museums, science centers, zoos, botanical gardens, industrial establishments, national parks, science festivals, science camps, natural environments, rural areas, etc.) 5. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Out-of-school learning environments promotion and visit 6. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Out-of-school learning environments promotion and visit 7. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) uygulanabilecek etkinliklerin oluşturulması Creating activities that can be applied in out of school learning environments 8. Hafta Vize-Quiz 9. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments 10. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments 11. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 12. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 13. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 14. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları-1.hafta.pptx
ari-xood-pjb (2021-02-09 at 22_57 GMT-8) (2).mp4
2 Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin önemi ve kapsamı The importance and scope of out-of-school learning in mathematics teaching 2. Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin uygulanmasına yönelik aktif öğretim yöntemleri Active teaching methods for the application of out-of-school learning in mathematics teaching 3. Hafta Okul dışı ortamlarda matematik öğretimine uygun öğretim yöntem ve teknikleri Teaching methods and techniques suitable for teaching mathematics outside of schoo 4. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Presentation and visit of out-of-school learning environments (museums, science centers, zoos, botanical gardens, industrial establishments, national parks, science festivals, science camps, natural environments, rural areas, etc.) 5. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Out-of-school learning environments promotion and visit 6. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Out-of-school learning environments promotion and visit 7. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) uygulanabilecek etkinliklerin oluşturulması Creating activities that can be applied in out of school learning environments 8. Hafta Vize-Quiz 9. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments 10. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments 11. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 12. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 13. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 14. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları-2.hafta.pptx
aes-hudb-mga (2021-02-09 at 23_06 GMT-8).mp4
3 Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin önemi ve kapsamı The importance and scope of out-of-school learning in mathematics teaching 2. Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin uygulanmasına yönelik aktif öğretim yöntemleri Active teaching methods for the application of out-of-school learning in mathematics teaching 3. Hafta Okul dışı ortamlarda matematik öğretimine uygun öğretim yöntem ve teknikleri Teaching methods and techniques suitable for teaching mathematics outside of schoo 4. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Presentation and visit of out-of-school learning environments (museums, science centers, zoos, botanical gardens, industrial establishments, national parks, science festivals, science camps, natural environments, rural areas, etc.) 5. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Out-of-school learning environments promotion and visit 6. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Out-of-school learning environments promotion and visit 7. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) uygulanabilecek etkinliklerin oluşturulması Creating activities that can be applied in out of school learning environments 8. Hafta Vize-Quiz 9. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments 10. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments 11. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 12. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 13. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 14. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları-3.hafta.pptx
xhk-pnof-omc (2021-02-09 at 23_29 GMT-8).mp4
4 Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin önemi ve kapsamı The importance and scope of out-of-school learning in mathematics teaching 2. Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin uygulanmasına yönelik aktif öğretim yöntemleri Active teaching methods for the application of out-of-school learning in mathematics teaching 3. Hafta Okul dışı ortamlarda matematik öğretimine uygun öğretim yöntem ve teknikleri Teaching methods and techniques suitable for teaching mathematics outside of schoo 4. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Presentation and visit of out-of-school learning environments (museums, science centers, zoos, botanical gardens, industrial establishments, national parks, science festivals, science camps, natural environments, rural areas, etc.) 5. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Out-of-school learning environments promotion and visit 6. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Out-of-school learning environments promotion and visit 7. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) uygulanabilecek etkinliklerin oluşturulması Creating activities that can be applied in out of school learning environments 8. Hafta Vize-Quiz 9. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments 10. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments 11. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 12. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 13. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 14. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları-4.hafta.pptx
gyu-jicu-yki (2021-02-09 at 23_42 GMT-8).mp4
5 Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin önemi ve kapsamı The importance and scope of out-of-school learning in mathematics teaching 2. Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin uygulanmasına yönelik aktif öğretim yöntemleri Active teaching methods for the application of out-of-school learning in mathematics teaching 3. Hafta Okul dışı ortamlarda matematik öğretimine uygun öğretim yöntem ve teknikleri Teaching methods and techniques suitable for teaching mathematics outside of schoo 4. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Presentation and visit of out-of-school learning environments (museums, science centers, zoos, botanical gardens, industrial establishments, national parks, science festivals, science camps, natural environments, rural areas, etc.) 5. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Out-of-school learning environments promotion and visit 6. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Out-of-school learning environments promotion and visit 7. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) uygulanabilecek etkinliklerin oluşturulması Creating activities that can be applied in out of school learning environments 8. Hafta Vize-Quiz 9. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments 10. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments 11. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 12. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 13. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 14. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları-5.hafta.pptx
tfn-bbbu-pvd (2021-02-10 at 00_25 GMT-8).mp4
6 Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin önemi ve kapsamı The importance and scope of out-of-school learning in mathematics teaching 2. Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin uygulanmasına yönelik aktif öğretim yöntemleri Active teaching methods for the application of out-of-school learning in mathematics teaching 3. Hafta Okul dışı ortamlarda matematik öğretimine uygun öğretim yöntem ve teknikleri Teaching methods and techniques suitable for teaching mathematics outside of schoo 4. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Presentation and visit of out-of-school learning environments (museums, science centers, zoos, botanical gardens, industrial establishments, national parks, science festivals, science camps, natural environments, rural areas, etc.) 5. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Out-of-school learning environments promotion and visit 6. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Out-of-school learning environments promotion and visit 7. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) uygulanabilecek etkinliklerin oluşturulması Creating activities that can be applied in out of school learning environments 8. Hafta Vize-Quiz 9. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments 10. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments 11. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 12. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 13. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 14. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları-6.hafta.pptx
pdi-daza-bhv (2021-02-10 at 00_39 GMT-8).mp4
7 Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin önemi ve kapsamı The importance and scope of out-of-school learning in mathematics teaching 2. Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin uygulanmasına yönelik aktif öğretim yöntemleri Active teaching methods for the application of out-of-school learning in mathematics teaching 3. Hafta Okul dışı ortamlarda matematik öğretimine uygun öğretim yöntem ve teknikleri Teaching methods and techniques suitable for teaching mathematics outside of schoo 4. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Presentation and visit of out-of-school learning environments (museums, science centers, zoos, botanical gardens, industrial establishments, national parks, science festivals, science camps, natural environments, rural areas, etc.) 5. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Out-of-school learning environments promotion and visit 6. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Out-of-school learning environments promotion and visit 7. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) uygulanabilecek etkinliklerin oluşturulması Creating activities that can be applied in out of school learning environments 8. Hafta Vize-Quiz 9. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments 10. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments 11. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 12. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 13. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 14. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları-7.hafta.pptx
vie-omxc-bue (2021-02-10 at 00_44 GMT-8).mp4
8 Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin önemi ve kapsamı The importance and scope of out-of-school learning in mathematics teaching 2. Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin uygulanmasına yönelik aktif öğretim yöntemleri Active teaching methods for the application of out-of-school learning in mathematics teaching 3. Hafta Okul dışı ortamlarda matematik öğretimine uygun öğretim yöntem ve teknikleri Teaching methods and techniques suitable for teaching mathematics outside of schoo 4. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Presentation and visit of out-of-school learning environments (museums, science centers, zoos, botanical gardens, industrial establishments, national parks, science festivals, science camps, natural environments, rural areas, etc.) 5. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Out-of-school learning environments promotion and visit 6. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Out-of-school learning environments promotion and visit 7. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) uygulanabilecek etkinliklerin oluşturulması Creating activities that can be applied in out of school learning environments 8. Hafta Vize-Quiz 9. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments 10. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments 11. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 12. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 13. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 14. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları-8.hafta.pptx
gqd-gqct-koy (2021-02-10 at 00_56 GMT-8).mp4
9 Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin önemi ve kapsamı The importance and scope of out-of-school learning in mathematics teaching 2. Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin uygulanmasına yönelik aktif öğretim yöntemleri Active teaching methods for the application of out-of-school learning in mathematics teaching 3. Hafta Okul dışı ortamlarda matematik öğretimine uygun öğretim yöntem ve teknikleri Teaching methods and techniques suitable for teaching mathematics outside of schoo 4. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Presentation and visit of out-of-school learning environments (museums, science centers, zoos, botanical gardens, industrial establishments, national parks, science festivals, science camps, natural environments, rural areas, etc.) 5. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Out-of-school learning environments promotion and visit 6. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Out-of-school learning environments promotion and visit 7. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) uygulanabilecek etkinliklerin oluşturulması Creating activities that can be applied in out of school learning environments 8. Hafta Vize-Quiz 9. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments 10. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments 11. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 12. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 13. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 14. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları-9.hafta.pptx
yck-iwgo-wrk (2021-02-10 at 00_57 GMT-8).mp4
10 Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin önemi ve kapsamı The importance and scope of out-of-school learning in mathematics teaching 2. Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin uygulanmasına yönelik aktif öğretim yöntemleri Active teaching methods for the application of out-of-school learning in mathematics teaching 3. Hafta Okul dışı ortamlarda matematik öğretimine uygun öğretim yöntem ve teknikleri Teaching methods and techniques suitable for teaching mathematics outside of schoo 4. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Presentation and visit of out-of-school learning environments (museums, science centers, zoos, botanical gardens, industrial establishments, national parks, science festivals, science camps, natural environments, rural areas, etc.) 5. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Out-of-school learning environments promotion and visit 6. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Out-of-school learning environments promotion and visit 7. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) uygulanabilecek etkinliklerin oluşturulması Creating activities that can be applied in out of school learning environments 8. Hafta Vize-Quiz 9. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments 10. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments 11. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 12. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 13. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 14. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları-10.hafta.pptx
xef-cdiv-kiq (2021-02-10 at 01_04 GMT-8).mp4
11 Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin önemi ve kapsamı The importance and scope of out-of-school learning in mathematics teaching 2. Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin uygulanmasına yönelik aktif öğretim yöntemleri Active teaching methods for the application of out-of-school learning in mathematics teaching 3. Hafta Okul dışı ortamlarda matematik öğretimine uygun öğretim yöntem ve teknikleri Teaching methods and techniques suitable for teaching mathematics outside of schoo 4. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Presentation and visit of out-of-school learning environments (museums, science centers, zoos, botanical gardens, industrial establishments, national parks, science festivals, science camps, natural environments, rural areas, etc.) 5. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Out-of-school learning environments promotion and visit 6. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Out-of-school learning environments promotion and visit 7. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) uygulanabilecek etkinliklerin oluşturulması Creating activities that can be applied in out of school learning environments 8. Hafta Vize-Quiz 9. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments 10. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments 11. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 12. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 13. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 14. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları-11.hafta.pptx
juq-wxgg-pvg (2021-02-10 at 01_16 GMT-8).mp4
12 Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin önemi ve kapsamı The importance and scope of out-of-school learning in mathematics teaching 2. Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin uygulanmasına yönelik aktif öğretim yöntemleri Active teaching methods for the application of out-of-school learning in mathematics teaching 3. Hafta Okul dışı ortamlarda matematik öğretimine uygun öğretim yöntem ve teknikleri Teaching methods and techniques suitable for teaching mathematics outside of schoo 4. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Presentation and visit of out-of-school learning environments (museums, science centers, zoos, botanical gardens, industrial establishments, national parks, science festivals, science camps, natural environments, rural areas, etc.) 5. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Out-of-school learning environments promotion and visit 6. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Out-of-school learning environments promotion and visit 7. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) uygulanabilecek etkinliklerin oluşturulması Creating activities that can be applied in out of school learning environments 8. Hafta Vize-Quiz 9. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments 10. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments 11. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 12. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 13. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 14. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları-12.hafta.pptx
npb-vpwa-his (2021-02-10 at 01_29 GMT-8).mp4
13 Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin önemi ve kapsamı The importance and scope of out-of-school learning in mathematics teaching 2. Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin uygulanmasına yönelik aktif öğretim yöntemleri Active teaching methods for the application of out-of-school learning in mathematics teaching 3. Hafta Okul dışı ortamlarda matematik öğretimine uygun öğretim yöntem ve teknikleri Teaching methods and techniques suitable for teaching mathematics outside of schoo 4. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Presentation and visit of out-of-school learning environments (museums, science centers, zoos, botanical gardens, industrial establishments, national parks, science festivals, science camps, natural environments, rural areas, etc.) 5. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Out-of-school learning environments promotion and visit 6. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Out-of-school learning environments promotion and visit 7. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) uygulanabilecek etkinliklerin oluşturulması Creating activities that can be applied in out of school learning environments 8. Hafta Vize-Quiz 9. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments 10. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments 11. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 12. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 13. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 14. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları-13.hafta.pptx
ieo-hnaq-vps (2021-02-10 at 01_32 GMT-8).mp4
14 Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin önemi ve kapsamı The importance and scope of out-of-school learning in mathematics teaching 2. Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin uygulanmasına yönelik aktif öğretim yöntemleri Active teaching methods for the application of out-of-school learning in mathematics teaching 3. Hafta Okul dışı ortamlarda matematik öğretimine uygun öğretim yöntem ve teknikleri Teaching methods and techniques suitable for teaching mathematics outside of schoo 4. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Presentation and visit of out-of-school learning environments (museums, science centers, zoos, botanical gardens, industrial establishments, national parks, science festivals, science camps, natural environments, rural areas, etc.) 5. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Out-of-school learning environments promotion and visit 6. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Out-of-school learning environments promotion and visit 7. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) uygulanabilecek etkinliklerin oluşturulması Creating activities that can be applied in out of school learning environments 8. Hafta Vize-Quiz 9. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments 10. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments 11. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 12. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 13. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 14. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları-14.hafta.pptx
ufu-hjdw-cxg (2021-02-10 at 01_43 GMT-8).mp4
15 Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin önemi ve kapsamı The importance and scope of out-of-school learning in mathematics teaching 2. Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin uygulanmasına yönelik aktif öğretim yöntemleri Active teaching methods for the application of out-of-school learning in mathematics teaching 3. Hafta Okul dışı ortamlarda matematik öğretimine uygun öğretim yöntem ve teknikleri Teaching methods and techniques suitable for teaching mathematics outside of schoo 4. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Presentation and visit of out-of-school learning environments (museums, science centers, zoos, botanical gardens, industrial establishments, national parks, science festivals, science camps, natural environments, rural areas, etc.) 5. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Out-of-school learning environments promotion and visit 6. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti Out-of-school learning environments promotion and visit 7. Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) uygulanabilecek etkinliklerin oluşturulması Creating activities that can be applied in out of school learning environments 8. Hafta Vize-Quiz 9. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments 10. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Implementation of lesson plans developed for out of school learning environments 11. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 12. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 13. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması 14. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları-14.hafta.pptx
ufu-hjdw-cxg (2021-02-10 at 01_43 GMT-8)-14.HAFTA.mp4