| 1 |
Dersin tanıtımı/Kavram ve kavram yanılgısı |
|
|
|
| 2 |
Kavram yanılgısı çeşitleri ve uygulamalar |
|
|
|
| 3 |
Matematiksel hata, zorluk ve kavram yanılgısı sebepleri |
|
|
|
| 4 |
Geometrik kavramlara ilişkin bazı kavram yanılgıları ve çözüm önerileri |
|
|
|
| 5 |
Küme kavramı, öğrenci zorlukları ve çözüm önerileri |
|
|
|
| 6 |
Sayılar ve sayılarda işlemler ile ilgili bazı kavram yanılgıları çözüm önerileri |
|
|
|
| 7 |
Cebir alanı ile ilgili bazı kavram yanılgıları ve çözüm önerileri |
|
|
|
| 8 |
Grafik okuma, yorumlama ve oluşturma ile ilgili bazı kavram yanılgıları ve çözüm önerileri |
|
|
|
| 9 |
Arasınav |
|
|
|
| 10 |
Olasılık konularına ilişkin bazı kavram yanılgıları ve çözüm önerileri |
|
|
|
| 11 |
Ölçme konusuna ilişkin bazı kavram yanılgıları ve çözüm önerileri |
|
|
|
| 12 |
Matematiksel tümevarım ve karşılaşılan kavram yanılgıları |
|
|
|
| 13 |
Ortaokul öğrencilerinin düşünme süreçlerini ortaya çıkarıcı sorgulama teknikleri Ölçme, temel bileşenleri ve sık karşılaşılan kavram yanılgıları |
|
|
|
| 14 |
Konu alanın özelliklerine ve öğrencilerin bireysel farklılıklarına göre kavram yanılgılarına ilişkin çözüm önerileri üretmeGenel değerlendirme |
|
|
|
| 16 |
Genel değerlendirme |
|
|
|