| 1 |
Dersin tanımlanması ve işleyiş hakkında bilgilendirme yapılır. Daha sonra öğrencilerin hedef dilde kendilerini tanıtmaları istenir. |
|
|
|
| 2 |
Niçin yabancı dil öğrenilir? |
|
|
|
| 3 |
Okuma ve yararları? Çok okuyan mı çok gezen mi bilir? |
|
|
|
| 4 |
Teknolojinin getirileri, avantaj ve dezavantajları üzerinde tartışma |
|
|
|
| 5 |
Öğrenci olmanın güçlükleri |
|
|
|
| 6 |
Yabancı dil ve kültür üzerinde tartışma |
|
|
|
| 7 |
Türkiye ve turizm |
|
|
|
| 8 |
Yabancı dil öğretim metot ve teknikleri üzerinde konuşma |
|
|
|
| 9 |
Ara sınav haftası |
|
|
|
| 10 |
Bir emlakçıda araba veya ev kiralama |
|
|
|
| 11 |
Mağazada alış veriş yapma üzerine diyalog |
|
|
|
| 12 |
Bir doktor muayenesi ve hasta doktor diyaloğu |
|
|
|
| 13 |
Küresel ısınma ve sonuçları |
|
|
|
| 14 |
vatandaşlık ve demokratik haklar |
|
|
|
| 15 |
Fransa / edebiyat-kültür |
|
|
|
| 16 |
Genel bir değerlendirme |
|
|
|