1 |
Çağdaş eğitim süreci ve insan yaşamında okulun önemi. Okulda ruh sağlığı, öğretmen öğrenci ilişkisi, insancı öğretmen anlayışı |
|
|
|
2 |
Çağdaş eğitim sürecinde öğrenci kişilik hizmetleri. Psikolojik danışma ve rehberliğin tanıtılması. Eğitimde rehberlik hizmetlerinin önemi |
|
|
|
3 |
Rehberliğin anlamı, amacı, rehberlik anlayışı, rehberliğin temel ilkeleri |
|
|
|
4 |
Eğitsel, ve kişisel rehberlik |
|
|
|
5 |
Meslek seçimi ve önemi, mesleki rehberlik |
|
|
|
6 |
Meslek seçimi ve önemi, mesleki rehberlik |
|
|
|
7 |
Rehberlik hizmet alanları. Bireyi tanıma hizmetleri. Psikolojik danışma hizmetleri |
|
|
|
8 |
Rehberlik hizmet alanları. Bireyi tanıma hizmetleri. Psikolojik danışma hizmetleri |
|
|
|
9 |
vize |
|
|
|
10 |
Bilgi verme hizmetleri. Yerleştirme hizmetleri. İzleme hizmetleri. Oryantasyon hizmetleri. Çevre ve veli ile ilişkiler vs. |
|
|
|
11 |
Bilgi verme hizmetleri. Yerleştirme hizmetleri. İzleme hizmetleri. Oryantasyon hizmetleri. Çevre ve veli ile ilişkiler vs. |
|
|
|
12 |
Rehberlik hizmet alanlarının her birine ilişkin öğretmenlerin sorumlulukları, rolleri, işlevlerRehberlik hizmet alanlarının her birine ilişkin öğretmenlerin sorumlulukları, rolleri, işlevler |
|
|
|
13 |
Rehberlik hizmetlerinde yaygın olarak kullanılan bireyi tanıma teknikleri Testler ve test dışı teknikler |
|
|
|
14 |
Rehberlik hizmetlerinde yaygın olarak kullanılan bireyi tanıma teknikleri testler ve test dışı teknikler |
|
|
|
15 |
Okul rehberlik programlarının hazırlanması, uygulanması ve değerlendirilmesiOkullarda rehberlik hizmetleri, organizasyonu, görev ve sorumluluklar |
|
|
|
16 |
Final sınavıÖğrencilerin bazı rehberlik gereksinimleriyle ilgili örnek rehberlik uygulamaları |
|
|
|