| 1 |
Ülkemizdeki ve Avrupa'daki antrenör kavramının felsefesi
Genel Antrenör ve antrenörlük kavramı |
|
|
|
| 2 |
-Gelenekçi ve modern antrenör
-Antrenör profilleri |
|
|
|
| 3 |
Çocukların yaş grupları ve yaş gruplarına göre spor temel ihtiyaçları |
|
|
|
| 4 |
Yaş gruplarına göre planlamaların nasıl yapılacağıÇocukların yaş gruplarına göre antrenman planlamaları |
|
|
|
| 5 |
İyi bir sporcunun nasıl yetiştirileceği ve nasıl takip edileceği ile sürdürülebilirliği |
|
|
|
| 6 |
-Antrenör olarak öğrenmeyi öğretirken iletişim kurmayı
-Kapalı / açık becerilerin oyun formu ve zeka yaklaşımının uygulama biçimleri |
|
|
|
| 7 |
Antrenör adaylarına ve Eğitmenlere öneriler |
|
|
|
| 8 |
Ülkemizdeki sporcuların uluslar arası oyuncu olamamalarının (yetişmeyişinin) nedenleri ile çözüm ve önerileri |
|
|
|
| 9 |
VİZE SINAVI (Teori ve Uygulama) |
|
|
|
| 10 |
|
Kime ,neyi, ne kadar, ne zaman ,ne için ve nasıl öğreteceğiz
Sahada pratik uygulaması |
|
|
| 11 |
|
Kime ,neyi, ne kadar, ne zaman ,ne için ve nasıl öğreteceğiz Sahada pratik uygulaması |
|
|
| 12 |
U6-U7-U8 Çocukların gelişim özelliklerine göre spor temel ihtiyaçları |
|
|
|
| 13 |
U9-U10 Çocukların gelişim özelliklerine göre spor temel ihtiyaçları |
|
|
|
| 14 |
U11-U12 Çocukların gelişim özelliklerine göre spor temel ihtiyaçları |
|
|
|
| 15 |
U13-U14-U15 Çocukların gelişim özelliklerine göre spor temel ihtiyaçları |
|
|
|