Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Öğr. Gör. Emine Ceng Arş. Gör. Dr. Cansu Mayadağlı *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2024, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Işıl Karpat Aktuğlu, Ayşen Temel Eğinli, Sema Misci Temel Kavramlarla Reklam Ajansı Reklamveren İlişkileri.

Dersin İçeriği

Dersin içeriği, halkla ilişkiler, reklam ve medya ajanslarının kısa tarihçesini; görev tanımlarını, türlerini, işleyişlerini, işlevlerini, organizasyonel yapıları hakkında teorik bilgileri kapsamaktadır.

Dersin Amacı

Dersin içeriği, halkla ilişkiler, reklam ve medya ajanslarının kısa tarihçesini; görev tanımlarını, türlerini, işleyişlerini, işlevlerini, organizasyonel yapıları hakkında teorik bilgileri kapsamaktadır.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Dersin içeriği, kapsamı, işlenişi ve dönem içerisinde hazırlanacak öğrenci projeleri hakkında bilgilendirme.
2 Ajans kavramı, ajansları ortaya çıkaran nedenler ve tarihçe. Pazarlama iletişimi alanında faaliyet gösteren temel ajans türleri.
3 Reklam ajansları: Tanımı, türleri, görevleri ve işlevleri.
4 Reklam ajansları: İşleyişi, organizasyonel yapısı, görev birimleri.
5 Reklam ajansları: Ajansların kurulumu, işletmeciliği ve gelir kaynakları. Dünyadan ve Türkiye'den önemli reklam ajans örnekleri.
6 Halkla İlişkiler Ajansları: Tanımı, türleri, görevleri ve işlevleri.
7 Halkla İlişkiler Ajansları: İşleyişi, organizasyonel yapısı, görev birimleri.
8 Halkla İlişkiler Ajansları: Ajansların kurulumu, işletmeciliği ve gelir kaynakları. Dünyadan ve Türkiye'den önemli halkla ilişkiler ajans örnekleri.
9 Arasınav
10 Medya Ajansları: Tanımı, türleri, görevleri ve işlevleri.
11 Medya Ajansları: İşleyişi, organizasyonel yapısı, görev birimleri.
12 Medya Ajansları: Ajansların kurulumu, işletmeciliği ve gelir kaynakları. Dünyadan ve Türkiye'den önemli medya ajans örnekleri.
13 Dijital Ajanslar: Tanımı, türleri, görevleri ve işlevleri.
14 Dijital Ajanslar: İşleyişi, organizasyonel yapısı, görev birimleri. Dünyadan ve Türkiye'den önemli dijital ajans örnekleri.
15 Proje Sunumu
16 Proje Sunumu