| 1 |
Reklamcılığa Etki Eden Teknolojik Gelişmeler- İnternet
Reklamlarının
Özellikleri- Gelecek Haftanın Kavramları
|
|
|
|
| 2 |
Dijitalleşen Reklam- E-WOM - Viral Pazarlama Stratejileri - Viral Reklam - Banner - Gelecek Haftanın Kavramları |
|
|
|
| 3 |
Dijital Pazarlama ve Reklamcılık Sektörü- IAB (Interactive Advertising Bureau) - Video Ad (Video Reklamcılığı) - Gelecek Haftanın Kavramları |
|
|
|
| 4 |
Sosyal Medya - Sosyal Medya Stratejileri - Sosyal Medya Platformları - Sosyal Medya Kampanyaları - Gelecek Haftanın Kavramları |
|
|
|
| 5 |
Sosyal Medya - Sosyal Medya Stratejileri - Sosyal Medya Platformları - Sosyal Medya Kampanyaları - Gelecek Haftanın Kavramları |
|
|
|
| 6 |
Sosyal Medya Stratejileri ve Geleneksel Medya Kitle İletişim Kuramları - Influencer Kavramı - Kanaat Önderi Kavramı - Gelecek Haftanın Kavramları |
|
|
|
| 7 |
Dijitale Entegre Geleneksel Reklam Modelleri - Mikrosite - Gerilla Reklam - Doğal reklam (Native Advertising) |
|
|
|
| 8 |
Vize |
|
|
|
| 9 |
Büyük Verinin Reklamda Kullanılması - Verinin İçgörüye Dönüştürülmesi - Veri Madenciliği (Data Mining) - Programatik Reklamcılık -Gelecek Haftanın Kavramları |
|
|
|
| 10 |
Arama Motoru Optimizasyonu SEO (search engine optimization) - Gelecek Haftanın Kavramları |
|
|
|
| 11 |
Fijital Pazarlama - Fijital Deneyimler Yaratmak için Kullanılan Başlıca Teknolojiler - Gelecek Haftanın Kavramları
|
|
|
|
| 12 |
Mobil Reklamcılık - Gelecek Haftanın Kavramları |
|
|
|
| 13 |
Reklam ve Oyun - Oyuniçi Reklam ve Reklamoyun (Advergame) - Gelecek Haftanın Kavramları |
|
|
|
| 14 |
Yapay Zeka Teknolojilerinin Reklamlarda Kullanılması - Deepfake Teknolojisi |
|
|
|
| 16 |
Final |
|
|
|