| 1 |
Psiko-sosyal etkileşimin kavramsal temelleri. |
|
|
|
| 2 |
Medya-insan ilişkisinin üç ana boyutu: izleyici, içerik, kurumsal yapı. |
|
|
|
| 3 |
Medya ve kültürel yapı, medya kültürü, postmodern medya kültürü ve kültür endüstrileri. |
|
|
|
| 4 |
Medya-psikoloji, medya-popüler kültür ilişkisi. |
|
|
|
| 5 |
Medya ve küreselleşme bağlamında bağımsız medya hareketleri. |
|
|
|
| 6 |
Alternatif medya: Yerel, sivil toplum medyalarının sunduğu olanaklar. |
|
|
|
| 7 |
Medya-görsel kültür, medya-özel yaşam ve mahremiyetin medyatik sınırları. |
|
|
|
| 8 |
Vize Sınavı |
|
|
|
| 9 |
Tüketim, boş zaman ve medyada içerik tüketiminin yansıdığı toplumsal alanlar. |
|
|
|
| 10 |
Enformasyon toplumu paradigması. |
|
|
|
| 11 |
Yeni medya olgusu. |
|
|
|
| 12 |
Medya-insan psikoloji ilişkisi ve medyatik kamusal alanlar. |
|
|
|
| 13 |
Gözetim toplumu olgusu ve geleceğin iletişim distopiaları. |
|
|
|
| 14 |
Medya-ideoloji ilişkisinin medya metinleri üzerinden tartışılması. |
|
|
|
| 15 |
Final Sınav |
|
|
|