Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Dr. Öğr. Üyesi Deniz Özer Alper *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2023, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Sosyal Medyada Kurumsal İtibar Yönetimi, Hilal Özdemir Çakır İtibar Yönetimi, Salim Kadıbeşegil İtibar Yönetimi, Ed. Haluk Sümer ve Helmut Pernsteiner Dijital Halkla İlişkiler ve Online Kurumsal İtibar Yönetimi, Murat Koçyiğit

Dersin İçeriği

İtibar ve itibar yönetimi kavram ve süreçlerini, medya ile sürdürülen ilişki ve iletişim stratejilerinde halkla ilişkilerin rolü, kriz dönemlerinde kurumsal itibarın korunması, sosyal medyada itibar yönetimi konularını içermektedir.

Dersin Amacı

Kurumsal itibar yönetim stratejilerini ve kurumsal itibar yönetim sürecini, sosyal medyada kurumsal itibarın yönetilmesini anlamak.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 İtibar yönetimi kavramı, özellikleri
2 Kurumsal itibar ve yönetim süreci
3 Kurumsal itibar ilkeleri ve avantajları
4 Kurumsal itibar nasıl oluşur?
5 Kurum içi iletişim ve Kurumsal İtibarın Korunması
6 Sosyal medyada kurumsal itibar yaratma
7 Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve İtibar Yönetimi
8 Sosyal medyada kurumsal itibar yönetimi süreçleri
9 Vize sınavı
10 Medya diğer paydaşlarla ilişkiler
11 Kriz dönemlerinde kurumsal itibar yönetimi
12 Örnek Uygulama Çalışmalarının İncelenmesi
13 Farklı sektörlerde itibar yönetimi
14 Etik ve Kurumsal İtibar
15 Genel tekrar
16 Genel tekrar