Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Doç. Dr. Zuhal Çilingir Ük *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2024, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Kılıç, B. ve Öter, Z. (2015). Turizm Pazarlamasında Güncel Yaklaşımlar

Dersin İçeriği

Pazarlamada yeni yaklaşımlar, postmodern pazarlama, değere dayalı pazarlama, pazar yönlülük, müşteri memnuniyeti, niş pazarlama, veri tabanlı pazarlama, doğrudan pazarlama, internet ortamında pazarlama, müşteri ilişkileri yönetimi, mobil pazarlama, etkinlik pazarlaması, sosyal pazarlama, pazarlama iletişimi

Dersin Amacı

Bu dersin amacı, öğrencilerin pazarlama dünyasındaki değişimler sonucu oluşan yeni pazarlama kavram ve tekniklerini öğretmektir. Pazar yönlülük, postmodern pazarlama, yeşil pazarlama, veri tabanlı pazarlama, tuzak pazarlama, değer pazarlaması, ilişkisel pazarlama, deneyimsel pazarlama gibi yeni yaklaşımlar anlatılır.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 POSTMODERN PAZARLAMA VE TURİZM ..
2 AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA (E-WOM)
3 ÇOCUK DOSTU PAZARLAMA (ÇOCUKLARA YÖNELİK PAZARLAMA
4 DEĞER TEMELLİ PAZARLAMA
5 DENEYİMSEL PAZARLAMA
6 FENOMEN PAZARLAMA
7 HELAL PAZARLAMA
8 İLİŞKİSEL PAZARLAMA
9 ara sınav
10 TURİZMDE NÖROPAZARLAMA
11 ALTERNATİF PAZARLAMA İLETİŞİM ARACI OLARAK SİNSİ PAZARLAMA: YOKSA UYANIK PAZARLAMA MI?
12 SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI
13 SOSYAL PAZARLAMA
14 RETRO PAZARLAMA
15 GERİLLA PAZARLAMA
16 Final Sınavı