1 |
Dönem hakkında bilgi verilmesi.
Giriş: Anlam, Gösterge ve Tasarım |
|
|
|
2 |
Anlam Üretimi Süreci, Anlambilim Kuramları |
|
|
|
3 |
Ürün Semantiği ve Kullanıcı Algısı |
|
|
|
4 |
Göstergebilimin Temelleri |
|
|
|
5 |
Kültürel Bağlam ve Sembolizm |
|
|
|
6 |
Kimlik, İmaj ve Tüketim Kültürü |
|
|
|
7 |
Kimlik, İmaj ve Tüketim Kültürü |
|
|
|
8 |
Vize Öncesi tüm konuları gözden geçirerek sınıf içi tartışma |
|
|
|
9 |
Vize Sınavı |
|
|
|
10 |
Duygusal Tasarım ve Anlam |
|
|
|
11 |
Kullanıcı Merkezli Anlam İncelemesi |
|
|
|
12 |
Anlambilimsel Hatalar |
|
|
|
13 |
Güncel Ürünlerin Semiyotik Analizi |
|
|
|
14 |
Proje Süreci I – Anlam Haritası |
|
|
|
15 |
Proje Süreci II – Göstergelerle Tasarım |
|
|
|
16 |
Final Sunumları ve Genel Değerlendirme |
|
|
|