| 1 |
Sanatsal beceriler ve tarihsel gelişiminin öğretimi |
|
|
|
| 2 |
Sanatsal becerilerin amaçları ve çocukların gelişimi açısından öneminin öğretimi |
|
|
|
| 3 |
Sanat eğitiminin özel eğitimdeki yerini ve önemi |
|
|
|
| 4 |
Sanatsal becerilerde bireyler arası farklılıklar |
|
|
|
| 5 |
Çocuklarda sanatsal gelişimin (Resim) aşamaları |
|
|
|
| 6 |
Yetersizliği olan bireyler ve sanatsal becerilere yönelik düzenlemeler |
|
|
|
| 7 |
Müfredatta sanatsal eğitimin yeri |
|
|
|
| 8 |
Ara sınav |
|
|
|
| 9 |
Çocukların değerlendirilmesinde resimin yeri ve önemi |
|
|
|
| 10 |
Resim/sanat becerilerine yönelik ölçüt bağımlı ölçü araçlarının hazırlanması |
|
|
|
| 11 |
Sanat becerilerine yönelik öğrenci performanslarının belirlenmesi |
|
|
|
| 12 |
Beceriye ilişkin öğretim yaklaşımlarına yönelik amaç oluşturma |
|
|
|
| 13 |
Sanatsal becerin öğretiminde kullanılan öğretim yöntem ve tekniklerini |
|
|
|
| 14 |
Öğretim planı hazırlama |
|
|
|
| 15 |
Öğretimi uygulama |
|
|
|