| 1 |
Seminer dersine giriş: Amaçlar, beklentiler, değerlendirme ölçütleri |
|
|
|
| 2 |
Dil ve konuşma bozukluklarında araştırma konuları: Afazi, dizartri, apraksi, kekemelik, disfaji, ses bozuklukları |
|
|
|
| 3 |
Literatür tarama: PubMed, ASHA, Scopus gibi veri tabanlarında dil ve konuşma bozukluğu odaklı arama |
|
|
|
| 4 |
Bir araştırma makalesi nasıl okunur? Afazi üzerine güncel bir makale incelemesi |
|
|
|
| 5 |
Bilimsel yazım kuralları: Dil ve konuşma bozuklukları alanında makale bölümlerinin analizi |
|
|
|
| 6 |
APA formatında atıf yapma, vaka raporu örneği üzerinden gösterim |
|
|
|
| 7 |
Alan içinde seminer sunum teknikleri (örnek: kekemelikte terapi yaklaşımlarını sunma) |
|
|
|
| 8 |
Vize sınavı |
|
|
|
| 9 |
Konuşma sesi bozukluklarında güncel araştırmalar |
|
|
|
| 10 |
Çocukluk dönemi dil bozukluklarıyla ilgili literatür örnekleri ve tartışma |
|
|
|
| 11 |
Ses bozuklukları üzerine bilimsel çalışma örnekleri (örn. nodül tedavisi, ses terapileri) |
|
|
|
| 12 |
Yutma bozuklukları (disfaji) araştırmaları ve klinik uygulamalara yansıması |
|
|
|
| 13 |
Kekemelik ve akıcılık bozukluklarında güncel yaklaşımlar (örnek: Lidcombe, Camperdown) |
|
|
|
| 14 |
Multidisipliner araştırmalar (KBB, nöroloji, dil ve konuşma terapisi işbirliği) |
|
|
|
| 15 |
Final |
|
|
|