Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Williams, A. L., McLeod, S., McCauley, R. J. Fey, M. E., Intervention For Speech Sound Disorders in Children. Baltimore, MD: Paul H. Brookes, (2010).
Kamhi, A. G., Treatment decisions for children witg speech-sound disorders. Language, Speech, and Hearing Services in Schools, 37, 271-279, (2006).
Dersin İçeriği
Bu ders, konuşma sesi bozukluklarının değerlendirilmesi; konuşma sesi bozukluklarında uygulanan terapi yaklaşımları; davranışçı yaklaşımlar, geleneksel yaklaşımlar, fonolojik yaklaşımlar, aile temelli yaklaşımlar, uygulamalı çalışmalar hakkındaki konuları içerir
Dersin Amacı
Bu dersin amacı, konuşma sesi bozukluklarında değerlendirme, konuşma sesi bozukluklarında aletsel değerlendirme, çocukluk çağı apraksisinin ayırıcı tanısı, fonolojik farkındalık, konuşma sesi bozuklukları terapi yaklaşımları: geleneksel ve davranışçı yaklaşım, konuşma sesi bozuklukları terapi yaklaşımları: minimal pair yaklaşım ,çocukluk çağı apraksisi terapi yaklaşımları, değerlendirme ve terapi planı hazırlama, değerlendirme ve terapi planı hazırlama ; konuları hakkında kazanım sağlamaktır.