Yıl: 2024, Dönem: Güz
															
														
														
														
															Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
															
																Pazarlama- İlkeler - Yönetim - Örnek Olaylar, Cemal Yükselen, Detay Yayıncılık, 2014 Pazarlama ilkeleri ve yönetim, Remzi Altunışık, Ömer Torlak , Şuayip Özdemir, Beta Yayınevi 2017
															
														 
														
															Dersin İçeriği
															
																Temel pazarlama kavramları, Pazarlama çevresi, Pazar Araştırmaları, Tüketici davranışları, Pazarlama bilgi sistemleri, Pazarlama karma elemanları
															
														 
														
															Dersin Amacı
															
																Pazarlama disiplininin temellerini, pazarlama karmasını ve pazarlama karması unsurlarını açıklayabilecek, yoğun rekabet ortamında pazarlama faaliyetlerini anlatabilecek, Pazarlama disiplini kapsamında yaşanan gelişmeleri ile alakalı öğrencilerin bilgi sahibi olmaları.