Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Öğr. Gör. Melike Sinem Yılmaz Doç. Dr. Mevlüde Nur Erdem *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2024, Dönem: Bahar
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Ders öğretim elemanı tarafından hazırlanan ders notları

Dersin İçeriği

Sosyal medya platformları, bireysel ve kurumsal içerik üretimi uygulamaları

Dersin Amacı

Dersin amacı, öğrencilerin, günümüzün oldukça popüler platformlarından olan sosyal medyanın stratejik bir biçimde kullanılmasını ve uygun içerik üretmeyi öğrenmelerini sağlamaktır.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Sosyal medya kavram ve kapsamı. Sosyal medyanın tarihçesi.
2 Sosyal ağ siteleri, fotoğraf ve video paylaşım siteleri
3 Bloglar ve mikro bloglar
4 Sanal yaşam simülasyonları ve wikiler
5 Sosyal medyada içerik üretimi: Biçimsel özellikler
6 Sosyal medyada içerik üretimi: Biçimsel özellikler
7 Sosyal medyada içerik üretimi: İçerik yaratım süreçleri
8 Arasınav
9 Sosyal medya için içerik üretim atölyesi
10 Sosyal medya içerikleri ile ilgili veri analizi ve değerlendirme yöntemleri
11 Sosyal medya içerikleri ile ilgili veri analizi ve değerlendirme yöntemleri
12 Sosyal medya pazarlaması ve kampanya süreçleri
13 Sosyal medya pazarlaması ve kampanya süreçleri
14 Sosyal medyada kampanya yönetimi: Atölye çalışması
15 Sosyal medyada kampanya yönetimi: Atölye çalışması
16 Final sınavı