1 |
Reklam Kavramı, Reklamın Kısa Tarihçesi, Pazarlama İletişimi İçerisinde Reklamın Yeri ve Önemi |
|
|
|
2 |
Reklam Türleri, Fonksiyonları, Reklam Araç ve Ortamları |
|
|
|
3 |
Yeni Tüketicinin Ortaya Çıkışı: Sessiz Kuşak, Baby Boomers Kuşağı, X - Y - Z Kuşakları, Alfa Kuşağı |
|
|
|
4 |
Dijital Çağda Tüketiciyle İletişim Kurma: 360 Derecelik Yaklaşım |
|
|
|
5 |
Dijital Çağda Reklamcılık: Mecralar, Stratejiler, Temel Kavramlar |
|
|
|
6 |
Dijital Çağda Reklamcılık ve Büyük Veri |
|
|
|
7 |
İnternet Reklamları |
|
|
|
8 |
Arasınav |
|
|
|
9 |
Sosyal Medya Reklamları |
|
|
|
10 |
Mobil Reklamlar |
|
|
|
11 |
Oyuniçi Reklam ve Advergame |
|
|
|
12 |
Dijital Medya Planlamanın Temel Unsurları, Programatik Reklamcılık |
|
|
|
13 |
Dijital Reklamda Anlatı Oluşturma ve Yaratıcılık |
|
|
|
14 |
Dijital Reklamda Araştırma, Planlama, Uygulama, Ölçümleme ve Değerlendirme |
|
|
|
15 |
Reklamda Geleneksel ve Dijital Mecralar ile Stratejilerin Bütünleştirilmesi |
|
|
|
16 |
Final Haftası |
|
|
|