Yıl: 2023, Dönem: Bahar
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
- Ders öğretim elemanı tarafından hazırlanan ders notları
- S. Bitirim Okmeydan ve M. Saran (Eds.). (2019). Kültürlerarası İletişim. Eğitim Yayınevi.
- B. Armutçu (Ed.). (2022). Geleneksel Pazarlamadan Dijital Pazarlamaya Geçiş: Dijital Pazarlamanın Evrimi. Eğitim Yayınevi.
- P. Kotler vd. (2011). PAzarlama 3.0. Çev. K. Dündar. Optimist Yayınları.
Dersin İçeriği
Kültür, geleneksel ve dijital pazarlama, küresel pazarlama ve kültürel pazarlama arasındaki farklılıklar, kültürel pazarlama stratejisi, kültürel pazarlama uygulama örnekleri.
Dersin Amacı
Dersin amacı, gelişen iletişim teknolojileri ve artan rekabet ortamı ekseninde, kültürel elementlerin pazarlama alanında kullanımına dair öğrencilerde stratejik bakış açısının geliştirilmesinin sağlanması ve kültürel pazarlama kampanyalarının nasıl planlanıp uygulanacağının öğretilmesidir.