| 1 |
Dersin Tanıtımı/Ders İzlencesinin Paylaşılması/ Biyoloji Öğretiminin Önemi |
|
|
|
| 2 |
Biyoloji Öğretiminde Yapılandırmacı Öğrenme Kuramı |
|
|
|
| 3 |
Biyoloji öğretiminde yaygın olarak kullanılan öğrenme ve öğretme modelleri (Öğrenme Halkası, 4E, 5E, 7E, Ortak Bilgi Yapılandırma Modeli) |
|
|
|
| 4 |
Biyoloji öğretiminde öğrenciyi aktif kılan öğretim yöntem ve stratejileri (Rol Oynama, Tahmin Et-Gözle-Açıkla, Örnek Olay Yöntemi) |
|
|
|
| 5 |
• Biyoloji öğretiminde Probleme Dayalı Öğrenme
• Alternatif Ölçme Değerlendirme Yaklaşımları
|
|
|
|
| 6 |
Bağlam Temelli Öğrenme REACT Modeli |
|
|
|
| 7 |
Araştırma Sorgulama Temelli Biyoloji Öğretimi |
|
|
|
| 8 |
Biyoloji Öğretiminde Argümantasyon Tabanlı Öğrenme |
|
|
|
| 9 |
Ara Sınav |
|
|
|
| 10 |
Biyoloji Öğretiminde Kavram Yanılgıları ve Kavramsal Değişim uygulamaları |
|
|
|
| 11 |
Biyoloji Eğitiminde Çoklu Zeka Kuramı Uygulamaları |
|
|
|
| 12 |
• Biyoloji öğretiminde Proje Tabanlı Öğrenme Uygulamaları
• İş birliğine dayalı öğrenme uygulamaları
|
|
|
|
| 13 |
Biyoloji Öğretiminde Bilimsel Süreç Becerileri ve Eleştirel Düşünme Becerileri Uygulamaları |
|
|
|
| 14 |
Biyoloji öğretiminde Mühendislik ve Tasarım becerileri Uygulamaları |
|
|
|
| 15 |
Bilgisayar Destekli Biyoloji Öğretimi uygulamaları |
|
|
|