| 1 |
Neden geometri ve ölçme öğretimi önemlidir? |
|
|
|
| 2 |
Müfredatta geometri ve ölçme öğretim alanları |
|
|
|
| 3 |
Geometri öğretiminde farklı yaklaşımlar |
|
|
|
| 4 |
Van Hiele’nin Geometriyi Anlama Seviyeleri |
|
|
|
| 5 |
Kavram nedir? Kavram Yanılgısı nedir? Kavram Yanılgısının nedenleri
|
|
|
|
| 6 |
Geometri öğrenme alnında karşılaşılan kavram yanılgıları |
|
|
|
| 7 |
Ölçmenin önemi? Ölçme-Ölçek-Ölçüm?
Standart ve standart olmayan ölçü birimleri
|
|
|
|
| 8 |
Ölçme öğrenme alnında karşılaşılan kavram yanılgıları |
|
|
|
| 9 |
Uzunluk ölçülerinin öğretimi |
|
|
|
| 10 |
Alan Ölçülerinin öğretimi: Alan ölçülerinin katları ve askatları
|
|
|
|
| 11 |
Hacim ölçülerinin öğretimi |
|
|
|
| 12 |
Sıvı ölçülerinin öğretimi |
|
|
|
| 13 |
Arazi ölçüleri (Bağ, Bahçe, Arsa, Tarla gibi) |
|
|
|
| 14 |
Dönem sonu değerlendirme |
|
|
|
| 15 |
Ögretim üyesinin değerlendirilmesi |
|
|
|