| 1 |
Problem nedir? Problem çözme ve önemi.
Problem çözme öğretiminin amaçları ve problem çözmede safhalar
Sıradan problemlerin çözümünün öğretimi
Sıradan problemlerin çözümünün öğretimi
Sıradışı problem çözme stratejileri: sistematik liste yapma, tahmin ve kontrol
Sıradışı problem çözme stratejileri: diyagram çizme, bağıntı bulma
Sıradışı problem çözme stratejileri: Denklem kurma, tahmin etme
Sıradışı problem çözme stratejileri: benzer basit problemlerin çözümünden yararlanma, geriye doğru çalışma
Sıradışı problem çözme stratejileri: eleme
Sıradışı problem çözme stratejileri: tablo yapma
Sıradışı problem çözme stratejileri: muhakeme etme
Değişik stratejilerle karışık problem çözümü
Yapılan uluslararası sınavların soruların incelenmesi (TIMSS, PISA)
|
|
|
|
| 2 |
Problem nedir? Problem çözme ve önemi.
Problem çözme öğretiminin amaçları ve problem çözmede safhalar
Sıradan problemlerin çözümünün öğretimi
Sıradan problemlerin çözümünün öğretimi
Sıradışı problem çözme stratejileri: sistematik liste yapma, tahmin ve kontrol
Sıradışı problem çözme stratejileri: diyagram çizme, bağıntı bulma
Sıradışı problem çözme stratejileri: Denklem kurma, tahmin etme
Sıradışı problem çözme stratejileri: benzer basit problemlerin çözümünden yararlanma, geriye doğru çalışma
Sıradışı problem çözme stratejileri: eleme
Sıradışı problem çözme stratejileri: tablo yapma
Sıradışı problem çözme stratejileri: muhakeme etme
Değişik stratejilerle karışık problem çözümü
Yapılan uluslararası sınavların soruların incelenmesi (TIMSS, PISA)
|
|
|
|
| 3 |
Problem nedir? Problem çözme ve önemi.
Problem çözme öğretiminin amaçları ve problem çözmede safhalar
Sıradan problemlerin çözümünün öğretimi
Sıradan problemlerin çözümünün öğretimi
Sıradışı problem çözme stratejileri: sistematik liste yapma, tahmin ve kontrol
Sıradışı problem çözme stratejileri: diyagram çizme, bağıntı bulma
Sıradışı problem çözme stratejileri: Denklem kurma, tahmin etme
Sıradışı problem çözme stratejileri: benzer basit problemlerin çözümünden yararlanma, geriye doğru çalışma
Sıradışı problem çözme stratejileri: eleme
Sıradışı problem çözme stratejileri: tablo yapma
Sıradışı problem çözme stratejileri: muhakeme etme
Değişik stratejilerle karışık problem çözümü
Yapılan uluslararası sınavların soruların incelenmesi (TIMSS, PISA)
|
|
|
|
| 4 |
Problem nedir? Problem çözme ve önemi.
Problem çözme öğretiminin amaçları ve problem çözmede safhalar
Sıradan problemlerin çözümünün öğretimi
Sıradan problemlerin çözümünün öğretimi
Sıradışı problem çözme stratejileri: sistematik liste yapma, tahmin ve kontrol
Sıradışı problem çözme stratejileri: diyagram çizme, bağıntı bulma
Sıradışı problem çözme stratejileri: Denklem kurma, tahmin etme
Sıradışı problem çözme stratejileri: benzer basit problemlerin çözümünden yararlanma, geriye doğru çalışma
Sıradışı problem çözme stratejileri: eleme
Sıradışı problem çözme stratejileri: tablo yapma
Sıradışı problem çözme stratejileri: muhakeme etme
Değişik stratejilerle karışık problem çözümü
Yapılan uluslararası sınavların soruların incelenmesi (TIMSS, PISA)
|
|
|
|
| 5 |
Problem nedir? Problem çözme ve önemi.
Problem çözme öğretiminin amaçları ve problem çözmede safhalar
Sıradan problemlerin çözümünün öğretimi
Sıradan problemlerin çözümünün öğretimi
Sıradışı problem çözme stratejileri: sistematik liste yapma, tahmin ve kontrol
Sıradışı problem çözme stratejileri: diyagram çizme, bağıntı bulma
Sıradışı problem çözme stratejileri: Denklem kurma, tahmin etme
Sıradışı problem çözme stratejileri: benzer basit problemlerin çözümünden yararlanma, geriye doğru çalışma
Sıradışı problem çözme stratejileri: eleme
Sıradışı problem çözme stratejileri: tablo yapma
Sıradışı problem çözme stratejileri: muhakeme etme
Değişik stratejilerle karışık problem çözümü
Yapılan uluslararası sınavların soruların incelenmesi (TIMSS, PISA)
|
|
|
|
| 6 |
Problem nedir? Problem çözme ve önemi.
Problem çözme öğretiminin amaçları ve problem çözmede safhalar
Sıradan problemlerin çözümünün öğretimi
Sıradan problemlerin çözümünün öğretimi
Sıradışı problem çözme stratejileri: sistematik liste yapma, tahmin ve kontrol
Sıradışı problem çözme stratejileri: diyagram çizme, bağıntı bulma
Sıradışı problem çözme stratejileri: Denklem kurma, tahmin etme
Sıradışı problem çözme stratejileri: benzer basit problemlerin çözümünden yararlanma, geriye doğru çalışma
Sıradışı problem çözme stratejileri: eleme
Sıradışı problem çözme stratejileri: tablo yapma
Sıradışı problem çözme stratejileri: muhakeme etme
Değişik stratejilerle karışık problem çözümü
Yapılan uluslararası sınavların soruların incelenmesi (TIMSS, PISA)
|
|
|
|
| 7 |
Problem nedir? Problem çözme ve önemi.
Problem çözme öğretiminin amaçları ve problem çözmede safhalar
Sıradan problemlerin çözümünün öğretimi
Sıradan problemlerin çözümünün öğretimi
Sıradışı problem çözme stratejileri: sistematik liste yapma, tahmin ve kontrol
Sıradışı problem çözme stratejileri: diyagram çizme, bağıntı bulma
Sıradışı problem çözme stratejileri: Denklem kurma, tahmin etme
Sıradışı problem çözme stratejileri: benzer basit problemlerin çözümünden yararlanma, geriye doğru çalışma
Sıradışı problem çözme stratejileri: eleme
Sıradışı problem çözme stratejileri: tablo yapma
Sıradışı problem çözme stratejileri: muhakeme etme
Değişik stratejilerle karışık problem çözümü
Yapılan uluslararası sınavların soruların incelenmesi (TIMSS, PISA)
|
|
|
|
| 8 |
Problem nedir? Problem çözme ve önemi.
Problem çözme öğretiminin amaçları ve problem çözmede safhalar
Sıradan problemlerin çözümünün öğretimi
Sıradan problemlerin çözümünün öğretimi
Sıradışı problem çözme stratejileri: sistematik liste yapma, tahmin ve kontrol
Sıradışı problem çözme stratejileri: diyagram çizme, bağıntı bulma
Sıradışı problem çözme stratejileri: Denklem kurma, tahmin etme
Sıradışı problem çözme stratejileri: benzer basit problemlerin çözümünden yararlanma, geriye doğru çalışma
Sıradışı problem çözme stratejileri: eleme
Sıradışı problem çözme stratejileri: tablo yapma
Sıradışı problem çözme stratejileri: muhakeme etme
Değişik stratejilerle karışık problem çözümü
Yapılan uluslararası sınavların soruların incelenmesi (TIMSS, PISA)
|
|
|
|
| 9 |
Problem nedir? Problem çözme ve önemi.
Problem çözme öğretiminin amaçları ve problem çözmede safhalar
Sıradan problemlerin çözümünün öğretimi
Sıradan problemlerin çözümünün öğretimi
Sıradışı problem çözme stratejileri: sistematik liste yapma, tahmin ve kontrol
Sıradışı problem çözme stratejileri: diyagram çizme, bağıntı bulma
Sıradışı problem çözme stratejileri: Denklem kurma, tahmin etme
Sıradışı problem çözme stratejileri: benzer basit problemlerin çözümünden yararlanma, geriye doğru çalışma
Sıradışı problem çözme stratejileri: eleme
Sıradışı problem çözme stratejileri: tablo yapma
Sıradışı problem çözme stratejileri: muhakeme etme
Değişik stratejilerle karışık problem çözümü
Yapılan uluslararası sınavların soruların incelenmesi (TIMSS, PISA)
|
|
|
|
| 10 |
Problem nedir? Problem çözme ve önemi.
Problem çözme öğretiminin amaçları ve problem çözmede safhalar
Sıradan problemlerin çözümünün öğretimi
Sıradan problemlerin çözümünün öğretimi
Sıradışı problem çözme stratejileri: sistematik liste yapma, tahmin ve kontrol
Sıradışı problem çözme stratejileri: diyagram çizme, bağıntı bulma
Sıradışı problem çözme stratejileri: Denklem kurma, tahmin etme
Sıradışı problem çözme stratejileri: benzer basit problemlerin çözümünden yararlanma, geriye doğru çalışma
Sıradışı problem çözme stratejileri: eleme
Sıradışı problem çözme stratejileri: tablo yapma
Sıradışı problem çözme stratejileri: muhakeme etme
Değişik stratejilerle karışık problem çözümü
Yapılan uluslararası sınavların soruların incelenmesi (TIMSS, PISA)
|
|
|
|
| 11 |
Problem nedir? Problem çözme ve önemi.
Problem çözme öğretiminin amaçları ve problem çözmede safhalar
Sıradan problemlerin çözümünün öğretimi
Sıradan problemlerin çözümünün öğretimi
Sıradışı problem çözme stratejileri: sistematik liste yapma, tahmin ve kontrol
Sıradışı problem çözme stratejileri: diyagram çizme, bağıntı bulma
Sıradışı problem çözme stratejileri: Denklem kurma, tahmin etme
Sıradışı problem çözme stratejileri: benzer basit problemlerin çözümünden yararlanma, geriye doğru çalışma
Sıradışı problem çözme stratejileri: eleme
Sıradışı problem çözme stratejileri: tablo yapma
Sıradışı problem çözme stratejileri: muhakeme etme
Değişik stratejilerle karışık problem çözümü
Yapılan uluslararası sınavların soruların incelenmesi (TIMSS, PISA)
|
|
|
|
| 12 |
Problem nedir? Problem çözme ve önemi.
Problem çözme öğretiminin amaçları ve problem çözmede safhalar
Sıradan problemlerin çözümünün öğretimi
Sıradan problemlerin çözümünün öğretimi
Sıradışı problem çözme stratejileri: sistematik liste yapma, tahmin ve kontrol
Sıradışı problem çözme stratejileri: diyagram çizme, bağıntı bulma
Sıradışı problem çözme stratejileri: Denklem kurma, tahmin etme
Sıradışı problem çözme stratejileri: benzer basit problemlerin çözümünden yararlanma, geriye doğru çalışma
Sıradışı problem çözme stratejileri: eleme
Sıradışı problem çözme stratejileri: tablo yapma
Sıradışı problem çözme stratejileri: muhakeme etme
Değişik stratejilerle karışık problem çözümü
Yapılan uluslararası sınavların soruların incelenmesi (TIMSS, PISA)
|
|
|
|
| 13 |
Problem nedir? Problem çözme ve önemi.
Problem çözme öğretiminin amaçları ve problem çözmede safhalar
Sıradan problemlerin çözümünün öğretimi
Sıradan problemlerin çözümünün öğretimi
Sıradışı problem çözme stratejileri: sistematik liste yapma, tahmin ve kontrol
Sıradışı problem çözme stratejileri: diyagram çizme, bağıntı bulma
Sıradışı problem çözme stratejileri: Denklem kurma, tahmin etme
Sıradışı problem çözme stratejileri: benzer basit problemlerin çözümünden yararlanma, geriye doğru çalışma
Sıradışı problem çözme stratejileri: eleme
Sıradışı problem çözme stratejileri: tablo yapma
Sıradışı problem çözme stratejileri: muhakeme etme
Değişik stratejilerle karışık problem çözümü
Yapılan uluslararası sınavların soruların incelenmesi (TIMSS, PISA)
|
|
|
|
| 14 |
Problem nedir? Problem çözme ve önemi.
Problem çözme öğretiminin amaçları ve problem çözmede safhalar
Sıradan problemlerin çözümünün öğretimi
Sıradan problemlerin çözümünün öğretimi
Sıradışı problem çözme stratejileri: sistematik liste yapma, tahmin ve kontrol
Sıradışı problem çözme stratejileri: diyagram çizme, bağıntı bulma
Sıradışı problem çözme stratejileri: Denklem kurma, tahmin etme
Sıradışı problem çözme stratejileri: benzer basit problemlerin çözümünden yararlanma, geriye doğru çalışma
Sıradışı problem çözme stratejileri: eleme
Sıradışı problem çözme stratejileri: tablo yapma
Sıradışı problem çözme stratejileri: muhakeme etme
Değişik stratejilerle karışık problem çözümü
Yapılan uluslararası sınavların soruların incelenmesi (TIMSS, PISA)
|
|
|
|
| 15 |
Problem nedir? Problem çözme ve önemi.
Problem çözme öğretiminin amaçları ve problem çözmede safhalar
Sıradan problemlerin çözümünün öğretimi
Sıradan problemlerin çözümünün öğretimi
Sıradışı problem çözme stratejileri: sistematik liste yapma, tahmin ve kontrol
Sıradışı problem çözme stratejileri: diyagram çizme, bağıntı bulma
Sıradışı problem çözme stratejileri: Denklem kurma, tahmin etme
Sıradışı problem çözme stratejileri: benzer basit problemlerin çözümünden yararlanma, geriye doğru çalışma
Sıradışı problem çözme stratejileri: eleme
Sıradışı problem çözme stratejileri: tablo yapma
Sıradışı problem çözme stratejileri: muhakeme etme
Değişik stratejilerle karışık problem çözümü
Yapılan uluslararası sınavların soruların incelenmesi (TIMSS, PISA)
|
|
|
|