Yıl: 2025, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Öğrenci merkezli, eylemsel ve üretime dayalı öğrenme etkinliklerin yapılması planlanmaktadır. Öğrencilerin birbirleriyle etkileşimde oldukları, yaparak öğrendikleri, öğrendiklerini pratiğe dönüştürebildikleri öğrenme etkinlikleri kullanılacaktır.
Dersin İçeriği
M Perlmann-Balme / S. Schwalb (2010): Em Neu Brückenkurs B1 Deutsch als Fremdsprache Kursbuch und Arbeitsbuch H. Aufderstraße/ J. Müller/ T. Storz (2012): Lagune B1 - Deutsch als Fremdsprache Kursbuch. München. Hueber Verlag. H. Aufderstraße/ J. Müller/ T. Storz (2012): Lagune B1 - Deutsch als Fremdsprache Arbeitsbuch. München. Hueber Verlag. J. Braun-Podeschwa/C. Habersack/ A. Pude (2015): MENSCHEN B1 - Deutsch als Fremdsprache Kursbuch. München. Hueber Verlag. A. Breitsameter/S. Glas-Peters/ A. Pude (2015): MENSCHEN B1 - Deutsch als Fremdsprache Arbeitsbuch. München. Hueber Verlag. O.N. Kıygı (2015): PONS Kompaktwörterbuch Türkisch: Türkisch-Deutsch/Deutsch-Türkisch G. Wahrig (2002): Wahrig Deutsches Wörterbuch
Dersin Amacı
İleri düzeyde sözlü iletişim kurma becerisinin geliştirilmesi; röportajlar, sunumlar ve tartışmalar gibi sözel etkinlikler yoluyla duygu ve düşüncelerini uygun bir biçimde ifade edebilme becerisinin geliştirilmesi; duyduğunu anlamaya yönelik tekniklerin ve stratejilerin tanıtılması ve uygulanması yoluyla ileri düzeyde konuşma ve duyduğunu anlama becerisinin geliştirilmesi.