Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Celce-Murcia, M. And Sharon Hilles. 1988. Techniques and Resources in Teaching Grammar. Oxford U.P.,Oxford. Thornbury, S. 2000. How to teach Grammar. 2nd.Ed. Longman, U.K. Harmer, J. 2000. How to Teach English. 2nd. Ed. Longman, U.K. Scrivener, J. 1994. Learning Teaching.Macmillan ve Heinemann.Oxford. Harmer, J. 2001. The Practice of English Language Teaching.Longman, U.K. Thornbury, S. 2002. How to Teach Vocabulary. Longman, U.K. Lindsay, C. ve Paul Knight. 2006. Learning and Teaching English. Oxford U.P. , Oxford. Thornbury, S. 2004. About Language.10th. Ed. Cambridge U.P., Cambridge Hedge, T. 2004. Teaching and Learning in the Language Classroom. Oxford U.P., Oxford. Brown, S. ve Salvatore Attardo. 2007. Understanding Language Structure, Interaction and Variation. Michigan U.P., Michigan.U.S.A.
Dersin İçeriği
Dil becerilerinin öğretimi ile ilgili temel kavramlar hakkında bilgi sahibi olmak; dinleme, okuma, yazma ve konuşma becerilerinin öğretimi ile ilgili süreçlerin analizini ve sınıf içi uygulamalarını yapmak; Ayrıca öğretmen adaylarına belirli bir grup öğrenciye dinleme ve konuşma becerilerini öğretmek amacı ile iletişim odaklı bir ders planı hazırlama imkanı sunmak.
Dersin Amacı
INAE306 kodlu bu ders, öğrencileri dil becerilerinin öğretiminde temel kavramlarla tanıştırmak ve kelime, okuma ve yazma öğretimi ile ilgili prosedürleri ve uygulamaları analiz etmek ve uygulamak için tasarlanmıştır. Ayrıca, öğretmen adaylarının iletişimsel bir sınıfta kelime bilgisi, okuma ve yazma becerilerini öğretmek için belirli bir dil öğrenen grubu için örnek bir ders planı planlamasını ve uygulamasını sağlamayı amaçlamaktadır.