| 1 |
Öğrenme Güçlüğüne Giriş
|
yok |
yok |
|
| 2 |
Öğrenme Güçlüğü Türleri, özellikleri ve Kuramsal Çerçeve
|
yok |
yok |
|
| 3 |
Öğrenme Güçlüğü Türleri, özellikleri ve Kuramsal Çerçeve
|
yok |
yok |
|
| 4 |
Öğrenme Güçlüğünde Değerlendirme ve Tanılama
|
yok |
yok |
|
| 5 |
Öğrenme Güçlüğünde Değerlendirme ve Tanılama
|
yok |
yok |
|
| 6 |
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler için Öğretim ve Sınıf İçi Uyarlamalar
|
yok |
yok |
|
| 7 |
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler için Öğretim ve Sınıf İçi Uyarlamalar
|
yok |
yok |
|
| 8 |
Özel Yetenek ve Üstün Yetenekliliğe Giriş
|
yok |
yok |
|
| 9 |
ara sınav |
yok |
yok |
|
| 10 |
Özel Yetenekli Öğrencilerin Özellikleri
|
yok |
yok |
|
| 11 |
Özel Yetenekli Öğrencilerin Özellikleri
|
yok |
yok |
|
| 12 |
Özel Yetenekliliğin Değerlendirilmesi, Tanılanması ve Eğitim Modelleri
|
yok |
yok |
|
| 13 |
Özel Yetenekliliğin Değerlendirilmesi, Tanılanması ve Eğitim Modelleri
|
yok |
yok |
|
| 14 |
İki Kere Farklı (2E) Kavramına Giriş ve tanılama süreci
|
yok |
yok |
|
| 15 |
final sınavı |
yok |
yok |
|