| 1 |
Zihin yetersizliğinin tanımı ve tarihsel gelişimi |
|
|
|
| 2 |
Zihin yetersizliğini sınıflama, yaygınlık ve nedenleri |
|
|
|
| 3 |
Zihin yetersizliği olan bireylerin özellikleri I |
|
|
|
| 4 |
Zihin yetersizliği olan bireylerin özellikleri II |
|
|
|
| 5 |
Zihin yetersizliği olan bireylerde tanılama ve değerlendirme süreci I |
|
|
|
| 6 |
Zihin yetersizliği olan bireylerde tanılama ve değerlendirme süreci II |
|
|
|
| 7 |
Zihin yetersizliği olan bireylerin eğitimi |
|
|
|
| 8 |
Zihin yetersizliği olan bireylerin eğitiminde kullanılan iyi uygulamalar |
|
|
|
| 9 |
|
Sınav |
|
|
| 10 |
OSB’nin tanımı ve belirtileri |
|
|
|
| 11 |
OSB’nin tanı ölçütleri ve nedenleri |
|
|
|
| 12 |
OSB olan bireylerin özellikleri |
|
|
|
| 13 |
OSB olan bireylerde tanılama ve değerlendirme süreci |
|
|
|
| 14 |
OSB’li bireylerin eğitimlerinde kullanılan bilimsel dayanaklı uygulamalar I |
|
|
|
| 15 |
OSB’li bireylerin eğitimlerinde kullanılan bilimsel dayanaklı uygulamalar II |
|
|
|